@Sylvestertje: Ja klopt. Vorige keer 47 dagen en die keer daarvoor 41 dagen (overigens de keren daarvoor wel 34 & 36 dagen, dus hij wordt eigenlijk alleen maar langer helaas). Ik had vandaag weer zo'n zelfde test als gisteren. Als ik weer zo'n lange cyclus heb, kan het wel nog zo'n twee weken duren.
Mocht het deze keer lukken, hebben we straks een kindje rond de kerstperiode haha of misschien zelfs wel een kerstkindje. Ach we mogen wel blijven fantaseren toch 😉!
Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Maar moet zeggen dat ik ze wel makkelijk vind en je kan er een hoop in 1x bestellen en wordt het gewoon thuis geleverd. En dan dat formuliertje erbij waarop je ze kan plakken, vind ik ook wel handig. Heb jij ook nog andere ovulatietesten gebruikt? Of specifiek gekozen voor die van de action?
Ik moet wel zeggen dat ik het gebruik van ovulatietesten in het algemeen wel heel fijn vind. Geeft je toch iets van controle en zekerheid (welke je al totaal niet hebt), mij heeft het voor nu wel wat meer rust gebracht.