NOD april 2020

NoorSW, Nog geen positieve ovulatietest op de foto. Was bij mij ook zo en op dag 20 ineens een knaller. Dus ik zou ook nog even door testen om je eisprong te vinden ??

Hier op dag 18 vandaag, maar ook nog geen positieve ovulatietest helaas :).. We blijven rustig doortesten. Hopelijk niet weer een cyclus van 48 dagen, want dan moet ik nog even.. 

@ChaCha nou spannend hoor!! Nieuwe woning nieuwe kansen ik hoop voor je dat het raak is deze maand! Wij hebben het ook vanaf dinsdag tot vandaag om de dag gezellig gemaakt? donderdag en vrijdag een smiley op de ovutesten. Ik hoop dat we goed hebben getimed.. ronde 13 voor ons.. 
groetjes! 

Dank jullie wel voor alle reacties. Duidelijk haha. Nog even doortesten dus! 

Balen @Sylvestertje. Hopelijk hebben we snel een positieve ovulatietest in handen (ik zit inmiddels ook al op dag 20). 

Wel spannend @ChaCha en @Makad!! Wel goed bezig geweest in ieder geval. Nu gewoon duimen! 

@NoorSw: wij lopen een beetje gelijk op.. Jij had de vorige keer ook zo'n lange cyclus he :( hopelijk gaat het nu sneller voor ons allebei.
Ik heb wel flink felle Ingedroogde pennenstreepjes (dun lijntje aan linkerkant), maar geen 2 dikke strepen helaas.
Ik gebruik trouwens de testen van de action. Zijn wel makkelijk in gebruik. Hoe bevallen die van jou?

@Sylvestertje: Ja klopt. Vorige keer 47 dagen en die keer daarvoor 41 dagen (overigens de keren daarvoor wel 34 & 36 dagen, dus hij wordt eigenlijk alleen maar langer helaas).  Ik had vandaag weer zo'n zelfde test als gisteren. Als ik weer zo'n lange cyclus heb, kan het wel nog zo'n twee weken duren.
Mocht het deze keer lukken, hebben we straks een kindje rond de kerstperiode haha of misschien zelfs wel een kerstkindje. Ach we mogen wel blijven fantaseren toch ;)
Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Maar moet zeggen dat ik ze wel makkelijk vind en je kan er een hoop in 1x bestellen en wordt het gewoon thuis geleverd. En dan dat formuliertje erbij waarop je ze kan plakken, vind ik ook wel handig. Heb jij ook nog andere ovulatietesten gebruikt? Of specifiek gekozen voor die van de action?
Ik moet wel zeggen dat ik het gebruik van ovulatietesten in het algemeen wel heel fijn vind. Geeft je toch iets van controle en zekerheid (welke je al totaal niet hebt), mij heeft het voor nu wel wat meer rust gebracht. 

Ik heb die van de action gekocht vanwege de prijs, en toch wel reviews gelezen waarbij mensen erg positief waren.. Dit is pas mijn 2e cyclus na het stoppen met de borstvoeding. Dus even spannend hoe die uit gaat vallen. Toevallig had ik bloed laten prikken op de dag dat ik ongesteld werd. Daarin was nog wel een waarde aan prolactine gemeten. Die kan de eisprong ook uitstellen. Hopelijk is hij dit keer wat korter. 
Ovulatietesten geven wat meer grip op de situatie, dat vind ik net als jij wel prettig. Wat balen dat jouw cyclussen steeds langer worden. Voel jij je eisprong wel? 
Ik was met mijn eerste kindje op 1e kerstdag uitgerekend, uiteindelijk is ze op oudjaarsdag geboren. Dus eigenlijk niet heel handig nu.. Maar wil niet zomaar een ronde overslaan. Ben al vanaf juli vorig jaar met regelmaat aan het testen. Dus in mijn hoofd er ook al wel langer mee bezig. 

@Sylvestertje; ik hoop voor je dat je snel je piek vindt! Hopelijk is de prolactine snel helemaal uit je lichaam.
Ik heb hem 1x echt goed gevoeld (en ook precies 2 weken daarna ongesteld geworden). De andere keren wel gevoeld dacht ik, maar klopte dan toch niet met de data. Dus waarschijnlijk iets anders. 
Wat grappig! Oudejaarsdag lijkt me ook echt een gekke dag om te bevallen. Nee dat snap ik, op een gegeven moment wil je dan gewoon dat het zo ver is.

Terug
Bovenaan