NOD april 2020

Welkom nieuwe meiden! 
Ik denk dat ik morgen weer mn eisprong heb op dag 12. Deze maand doe ik het even zonder ovulatietesten en dan om de dag vrijen. Zo is het de eerste keer ook gelukt.
Moet wel gewoon nog naar mn werk. Heb geen vitaal beroep, maar ze willen niet dat ik thuis werk. Vind dat eigenlijk wel jammer. Ben daardoor toch afhankelijk van oma die oppast. 
@ Makad ik eet eigenlijk ook gewoon chips enz. Zorg wel voor een uitgebreid ontbijt (Voor mijn doen, want kan niet zoveel eten sochtends) ik neem yoghurt, maak versgeperst sinaasappelsap, foliumzuur en neem een koffie vaak mn enige van die dag. Ik eet en drink geen dingen die niet mogen als je zwanger bent. Dat doe ik als ik ongesteld ben alleen. En wij nemen nu iedere avond een bruistablet met vitamine c. 

@Makad ik doe alles hetzelfde zoals voordien, behalve dat ik foliumzuur inneem sinds we aan het proberen zijn. Ik ga me niet focussen op wat ik beter laat, zoals bv. wijn drinken. Als je nog niet zwanger bent dan maakt dit allemaal niet uit. Het is pas na enkele weken dat je bloed in contact komt met waar de baby groeit. Als je over het algemeen gezond leeft, dan kan het heus geen kwaad om eens chocola of chips of andere vettige en prettige dingen te eten! Ik zou echt gewoon doen waar je zin in hebt, op die manier heb ook veel minder stress omtrent het zwanger worden.. Dat is mijn mening in ieder geval :) ik weet dat velen er anders over denken! 

Mijn NOD is zondag dus nog paar daagjes wachten. 

heey allemaal 
hier even kleine update , momenteel weet ik nog niet veel en is die t vergeten om met ze kids er over te hebben 
gister maar even met me schoonmoeder gepraat en gelukkig begreep ze me heel goed ze weten namelijk van de situatie en van mn kinderwens ook dat we t al meer dan een jaar aan t proberen zijn 
ze denk zelf dat t wel goed komt en dat die alleen even tijd nodig heb wat me al erg geruststeld 
slik nog steeds de pil niet en zit nu 6 dagen na mn ovulatie gister in een keer wel hele zere borsten vooral aan de zeikant met name steken 
dit klink meschien heel gek maar hoop eigelijk dat t deze maand niet raak is met hoe alles nu loopt 8 april is mn nod dus we wachten af 

@Sylvestertje; super fijn dat je je piek gevonden hebt. Heel fijn dat je cyclus wat korter is deze keer, nu duimen voor een positieve test over 2 weken! Ik duim met je mee!
@mamavansterretje; ja, je bent zeker niet de enige hoor met een lange cyclus. Succes deze maand met testen, hopelijk heb je snel(ler) je piek (dan afgelopen maanden) en over een aantal weken een positieve test in handen. Succes!
@Lott; Ik snap je onzekerheid hoor, maar de kans binnen 3 maanden is slechts 30% en 6 maanden 70%, dus nog niet de hoop verliezen! Succes deze maand, ik hoop dat het dan nu echt raak is. Ik duim voor je!
@Makad; ja, helemaal nu je dan zoveel thuis zit, duren de wachtweken waarschijnlijk helemaal lang. Maar goed 2 weekjes valt mee! Ik eet en drink eigenlijk alles wat ik normaal ook doe, dat is de ene week gezonder dan de andere week. Probeer wel alleen met ‘bijzondere’ momenten alcohol te drinken in plaats van elke dag bij het eten een wijntje o.i.d. Mocht het deze maand niet lukken, ga ik misschien ook wel die van clearblue volgend maand samen gebruiken.
@Charlottte; ik snap dat dit virus voor jullie nu helemaal extra zuur is. Ik duim mee voor een wonder, zou toch wel heel fijn zijn. Succes met testen!
@Juliaa; wat balen dat je een soort van verplicht wordt om te werken, terwijl je geen vitaal beroep hebt. Inderdaad met oppas is dat echt vervelend. Hopelijk morgen je eisprong en hopelijk lukt het net zoals de eerste keer :D!
@FleurtjeX; spannend!! Duim voor je!
@sillasv; wel een gekke tijd voor je hoor. Lijkt me moeilijk voor je als het dan nu raak blijkt te zijn. Sterkte en knuffel!
Hier inmiddels op dag 23, dus mijn NOD verschuift ook sowieso.

@Lott, ik snap je gevoel en we worden ongeduldig maar niks aan te doen. ronde 5 is nog oké. Ik zit in ronde 8 en als dit niks wordt is het ronde 9.. langere cyclus dus zelfs 10 maanden geleden dat ik ben gestopt met de nuvaring.. Vorig jaar augustus was er een koppel getrouwd en hebben gisteren verteld dat ze zwanger zijn, dus heeft een 7tal maanden geduurd. het pikte enerzijds maar anderzijds super blij voor hen. onze tijd komt nog wel :) 

@FleurtjeX ik herken dat helemaal! Een vriendin van mij is 6 maanden na mij getrouwd, en meteen al 8 maanden daarna zwanger! Dat vond ik erg leuk natuurlijk voor haar! Maar het raakt me nu ook wel.. 

dames die al na hun eisprong zitten.. misschien niet zo smakelijk om hier over te praten, maar ik vraag me af hoe je afscheiding er uit moet zien.. veel/weinig/normaal? Ik heb zelf namelijk nu meer afscheiding. Of komt dat nog door de eisprong misschien??

Groetjes!!

Terug
Bovenaan