@Sylvestertje; super fijn dat je je piek gevonden hebt. Heel fijn dat je cyclus wat korter is deze keer, nu duimen voor een positieve test over 2 weken! Ik duim met je mee!
@mamavansterretje; ja, je bent zeker niet de enige hoor met een lange cyclus. Succes deze maand met testen, hopelijk heb je snel(ler) je piek (dan afgelopen maanden) en over een aantal weken een positieve test in handen. Succes!
@Lott; Ik snap je onzekerheid hoor, maar de kans binnen 3 maanden is slechts 30% en 6 maanden 70%, dus nog niet de hoop verliezen! Succes deze maand, ik hoop dat het dan nu echt raak is. Ik duim voor je!
@Makad; ja, helemaal nu je dan zoveel thuis zit, duren de wachtweken waarschijnlijk helemaal lang. Maar goed 2 weekjes valt mee! Ik eet en drink eigenlijk alles wat ik normaal ook doe, dat is de ene week gezonder dan de andere week. Probeer wel alleen met ‘bijzondere’ momenten alcohol te drinken in plaats van elke dag bij het eten een wijntje o.i.d. Mocht het deze maand niet lukken, ga ik misschien ook wel die van clearblue volgend maand samen gebruiken.
@Charlottte; ik snap dat dit virus voor jullie nu helemaal extra zuur is. Ik duim mee voor een wonder, zou toch wel heel fijn zijn. Succes met testen!
@Juliaa; wat balen dat je een soort van verplicht wordt om te werken, terwijl je geen vitaal beroep hebt. Inderdaad met oppas is dat echt vervelend. Hopelijk morgen je eisprong en hopelijk lukt het net zoals de eerste keer
!
@FleurtjeX; spannend!! Duim voor je!
@sillasv; wel een gekke tijd voor je hoor. Lijkt me moeilijk voor je als het dan nu raak blijkt te zijn. Sterkte en knuffel!
Hier inmiddels op dag 23, dus mijn NOD verschuift ook sowieso.