NOD april 2020

klavier
zeker een hele lastige situatie, helaas heb ik er momenteel niks over te zeggen en laat die t aan zn kids over 
dat is heel fijn wou dat t hier ook zo was 

Sillasv: heb je toevallig al iets van hem gehoord? Sterkte, wat een vervelende situatie :(

Fijn dat jullie het streepje ook zagen, haha. Vandaag lijkt hij al wat duidelijker en Kruidvat 2v5 is ook al best duidelijk:

Nog 3 dagen tot NOD, hopen dat het goed gaat :) 

@lilaa 
nee heb nog niks gehoord helaas wil zelf uit de onzekerheid komen moet ik wel eerlijk zeggen en gefeliciteerd ik zie duidelijk een streep 
@jullia 
ben zelf heel zenuwachtig en ja vind ze zelf ook erg jong om er over te beslissen en voel me daardoor ook erg buitengesloten met alles momenteel zelf heb hun moeder een meid van 10 vader is niet in beeld 
maar we moeten helaas zitten en afwachten 

Ik ben vanacht trouwens weer ongesteld geworden. Wel verwacht, maar toch blijft het altijd jammer. 
Ik word wel een beetje gek van mezelf omdat ik nog steeds niet weet, wat nu te doen. 

@Lilaa Alvast gefeliciteerd! Ik vind je testen echt al heel duidelijk. Hopelijk gaat alles goed. 
@NoorSW Ik zou nog even doortesten. Alle testen op de foto zijn namelijk negatief en testen hoeven ook niet altijd geleidelijk op te lopen. Je kan soms ineens een knaller hebben. De testlijn moet echt even donker of donkerder zijn als de controlelijn, dan is je ovutest pas positief. Succes en ik hoop dat je je piek snel vindt.
Ik zit nu op cd 12 en verwacht mijn ovulatie rond cd 18. Ik hoop dat (ronde) 13 ons geluksgetal wordt!

Bedankt! :)

NoorSW: ik sluit me aan bij Zwaantje, ik zou nog even door blijven testen! Ik heb ook al eens gehad dat ze af leken te lopen en daarna toch opeens een hele duidelijke kreeg. Zou zonde zijn als je die zou missen terwijl je het zo goed bijhoudt.

Terug
Bovenaan