NOD april 2020

Vandaag dag 20 en zo te zien een voorzichtig positieve ovulatietest te pakken. Ik wil vanavond nog eens testen :).. Gisteren en eergisteren al 'geklust' dus daar gaan we dan maar gewoon mee door. Ik gebruik nu overigens ook Conceive plus glijmiddel in het kader van baadt het niet, dan schaadt het niet.
Als het echt mijn eisprong is, dan is de cyclus flink korter dan de vorige keer. Ergens tussen 34-36 dagen. Tov 48 dagen van de vorige cyclus.
Ik heb ovulatietesten gepakt omdat ik wel serieus bezig wilde en ik de lengte van de cyclus niet goed kon inschatten met het bloedprikken was 11 maart nog prolactine gezien. Maar als dat gezakt is kon de eisprong weleens flink eerder komen (ben gestopt met de borstvoeding). 

Lilaaa – 1e kindje – 4e ronde – 29 jaar – NOD 1 april

Marion – 1e kindje – 1e ronde (na MA) – NOD 1 april

Jolien – 2e kindje – 2e ronde – NOD 4 april

EmmaXx – 1e kindje – 5e ronde – 29jaar – NOD 4 april

LDorien – 2e kindje – 4e ronde – NOD 7 april

Chacha – 27 jaar – ronde 2 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – NOD 7-8/4

Sillasv – 1e kindje – 13e ronde – 23 jaar – NOD 9 april

Roomsoesje – 2e kindje – ronde 6 – nod 10-12 april

NoorSW – 1e kindje – 2e ronde – 26 jaar – NOD 11 april

Klaver4 – 4e kindje – (1e van partner) – 2e ronde – 39 jaar – NOD rond 11/12 april

Carolinerkj – 3e kindje(1e samen) ronde12- 40jaar_NOD 12 april

AnnK – 2e kindje – 4e ronde – 30 jaar – NOD rond 16 april

Liefje – 1e kindje – 6e ronde (2e ronde na BBZ) – 26jaar – NOD onbekend (16 – 20 april ?)

Sylvestertje – 2e kindje – 2e ronde – 32 jaar – NOD 18 april (op basis van 38 dagen, vorige cyclus was 48, gemiddeld genomen tussen 28 en 48)
Even mijn nod aangepast van 15 naar 12 ei was afgelopen zondag ipv nu dinsdag 

Vanavond nog een keer getest (ovulatietest) , positief! Dat betekent dat mijn cyclus nu op +/- 34 dagen uitkomt! 2 weken korter dan de vorige keer!
Nu hopen dat ik over 2 weken ook een positieve zwangerschapstest heb! 

Ik ben vandaag weer begonnen met ovu testen. Hier ook een lange cyclus rond de 34 tot 36 dagen. Ik moet zeggen dat ik het best 'fijn' vind om te lezen dat zoveel mensen een lange cyclus hebben ik voelde me altijd een beetje alsof dat iets heel raars was. 
Ik heb echt een hekel aan ovu testen maar bij mn zoontje ben ik de eerste maand dat ik ze gebruikte wel gelijk zwanger geworden. Dus ik hoop dat het nu ook snel mag gaan. 

Hee dames, 
Ik voeg me helaas weer toe. Nog eventjes ongesteld en dan gaan we er weer voor, ronde 5. Dit keer zonder ovulatietest om te kijken of dat me wat stress scheelt. Zat steeds tussen dag 12 en 14 dus heb wel een idee. Er zijn veel mensen om me heen zwanger inmiddels, merk dat het wat met me doet.. Ik hoop gewoon dat ik 'het doe' omdat ik nog nooit zwanger ben geweest vind ik dat best spannend 

Lilaaa – 1e kindje – 4e ronde – 29 jaar – NOD 1 april

Marion – 1e kindje – 1e ronde (na MA) – NOD 1 april

Jolien – 2e kindje – 2e ronde – NOD 4 april

EmmaXx – 1e kindje – 5e ronde – 29jaar – NOD 4 april

LDorien – 2e kindje – 4e ronde – NOD 7 april

Chacha – 27 jaar – ronde 2 (na 2 zwangerschapsafbrekingen) – NOD 7-8/4

Sillasv – 1e kindje – 13e ronde – 23 jaar – NOD 9 april

Roomsoesje – 2e kindje – ronde 6 – nod 10-12 april

NoorSW – 1e kindje – 2e ronde – 26 jaar – NOD 11 april

Klaver4 – 4e kindje – (1e van partner) – 2e ronde – 39 jaar – NOD rond 11/12 april

Carolinerkj – 3e kindje(1e samen) ronde12- 40jaar_NOD 12 april

AnnK – 2e kindje – 4e ronde – 30 jaar – NOD rond 16 april

Liefje – 1e kindje – 6e ronde (2e ronde na BBZ) – 26jaar – NOD onbekend (16 – 20 april ?)

Sylvestertje – 2e kindje – 2e ronde – 32 jaar – NOD 18 april (op basis van 38 dagen, vorige cyclus was 48, gemiddeld genomen tussen 28 en 48)

Lott - eerste kindje - 5e ronde- 30 jaar - nod 22/23 april

@makad, dat ga ik dan zeker in de gaten houden! Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad.. Dus als ik die nu wel zou krijgen weet ik iig waar het vandaan komt :)
Wat akelig dat je nu thuis moet zitten, alweer iets van een leuke hobby opgepakt voor tijdverdrijf? Je kunt nu de situatie gebruiken om lekker in beweging te komen, baat het niet dan schaadt het niet. 
Ik gebruikte de action testen nu voor de eerste keer om te kijken of en wanneer ik een eisprong zou hebben. Maar met een cyclus van 48 dagen kan CB aardig in de papieren lopen! Ik vond de test wel duidelijk vandaag. Maar mocht ik nog meer rondes moeten krijgen. Dan doe ik er misschien CB testen bij naast als ik denk dat die van de action positief zijn.
@Charlotte, hopelijk snel een knaller! 

Terug
Bovenaan