NOD april 2020

Makad, haha lastig onderwerp idd! Ik heb zelf na m'n eisprong altijd een 'nat' gevoel vanonder ?. Redelijk doorschijnend wel. Tijdens mijn zwangerschappen ging dit gewoon door. 

@NoorSw: bleek dat hij nog positiever kon! Dus vandaag pas de piek echt te pakken.   Vandaag en morgen dus maar gezellig maken! Hoe zit het met jouw testen?

Voor de anderen: hou vol, ik hoop dat jullie snel een positieve test te pakken hebben! 

@ Makad, hier pas een smerig praatje haha. Volgens mij moet het doorzichtig zijn en moet je er draden van kunnen trekken. Dit kan je als ik het goed heb zelf testen door 2 vingers naar binnen te doen en ze van elkaar af te bewegen. Beste na het douchen ofzo.
Ik heb rond mn ei en richting mn nod altijd veel afscheiding. Aan het begin van mn cyclus nog niet. 
@ Noor, gebruik je ook ovulatietesten? Lijkt me heel erg vervelend zulke lange cyclussen. 
Iemand nog tips hoe je zonder ovulatietesten kunt merken wanneer je eisprong is? Heb er niet zoveel meer en die bewaar die dan evt liever voor een volgende ronde, omdat ik voor nu al de tactiek van om de dag gezellig maken aanhou.

Yaay! vandaag heb ik ook mijn piek gevonden.
Dit betekent dat mijn cyclus eindelijk weer normaal is. Dat heeft dus vijf maanden geduurd sinds de miskraam, heel gek!
Ik hoop dat het iets positiefs opleverd. Mijn NOD verplaatst naar 13/14 april.
Succes dames! 

@Sylvestertje; wow dat is echt een knaller! Wat fijn! Nee, hier nog niks. Die van donderdag was nog het felste, dus nog afwachten en doortesten.
@Juliaa; ja, deze ronde voor het eerst. Ja, echt vervelend. Maar ik heb ook heel lang de pil geslikt en ben in september gestopt, dus waarschijnlijk nog even een nasleep daarvan.
@Zwaantje; super fijn! Ik duim voor je deze ronde!

Benieuwd of iemand dit herkend... Dit is onze vierde ronde, na een cyclus van 28, 30 en 33 had ik gedacht rond 2 april een ovulatie te hebben. Maar na 5 dagen menstruatie, 5 gewone dagen, volgenden weer 5 dagen menstruatie! Ik ben er nu maar vanuit gegaan dat mijn cyclus opnieuw begonnen is en ik mijn ovulatie rond 14 april kan verwachtten? Vond zo'n tussentijdse bloeding (of hoe ik het moet noemen) maar vreemd.

Terug
Bovenaan