NOD april 2020

@Juliaa Temperatuur bijhouden is een manier. Bij mij ging de temp omlaag (werd dan 36.3 of 36.4) en dan wist je dat het tijd was. Als de temp weer onhoog gaat (met 0.4 of 0.5 graden) daarna dan is de eisprong geweest. En als de temp hoog blijft (ongeveer 6/7 dagen na de eisprong weer testen, iedere ochtend voor je je bed uitgaat) dan is het raak. Volgens mij moet de temp dan boven de 37 uitkomen. Soms kun je nog een innestelingsdipje merken. Dit geeft hoe dan ook goed inzicht in je cyclus. 

Ik heb aanstaande zaterdag mijn nod en ik voel alweer van alles.. al de hele week krampen in mn buik. En ook zere borsten. Maar het kan nog steeds beide kanten op gaan. Maar wat kan ik mezelf gek maken zeg.. pff haha

Carolinekj, lief van je! En ik probeer nog wel zo niet alles te linken aan zwanger zijn haha maar lijkt wel onmogelijk 

momenteel zit ik 7 dagen voor nod en merk wel dat er een en al verschil is 
mn borsten zijn groter hoe geen idee met een heel raar stekend en kriebelig gevoel daarnaast wel wat kramen in mn buik maar wel ver op de achtergrond 

Wij gaan naar de tiende maand en heb altijd dergelijke symptomen zoals jullie beschrijven. uiteindelijk komt de menstruatie er steeds door. dat is gewoon typisch dat je lichaam anders aanvoelt na de eisprong :) dus idd koppie niet laten gek maken dames.. Ik dacht ook altijd 'als het nu geen prijs is dan weet ik het toch niet hoor'. En momenteel nog niets.. Ik zet dit maar in de groep om teleurstelling te voorkomen. Hopelijk toch veel positieve testen in handen binnenkort!

Fleurtje
ik weet er alles van we zaten momenteel in ronde 13 en ik dacht ook elkekeer maar weer dat t raak zou zijn 
nu momenteel is het een dubbel gevoel heb een grote kinderwens maar mn vriend ineenkeer niet meer 
en ben er dus eigelijk ook niet mee bezig geweest maar daardoor voelt me lichaam ook in een keer anders aan dus we gaan t zien 
mocht t niet lukken ben ik ook niet zo teleurgesteld als hoe ik hiervoor was 

Terug
Bovenaan