NOD april 2020

Super lief.. geloof het gewoon niet.. haha.. dat gevoel blijft dan toch echt hetzelfde.. heb namelijk al wat oudere kids.. de jongste wordt in juni 11 jr.. die gaan echt door het lint..op de positieve manier.. als ze dit over een tijdje horen.. sta gewoon te shaken.. haha

KlaverVier, ja die is positief hoor :-D Gefeliciteerd! Zou het inderdaad morgen of overmorgen nog eens proberen, dan zal de streep wel wat donkerder zijn Novalee, ik denk inderdaad ook dat het belangrijk is om de dagen ervoor ook al te klussen. Ik test ook maar 1 dag positief. BO GA, spannend hoor! Hoop dat de dagen snel voorbij gaan.   Ik ben vandaag 1 dag overtijd. Gisteren mijn NOD. 2 dagen daarvoor negatief getest, dus ben er niet meer vanuit gegaan. Maar vind dit nu wel heel spannend. Als het vandaag niet doorbreekt doe ik morgen weer een test.

Essiemama en Mamavansterretje, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik sensitest nog wel kan bestellen! Heb dit dan ook maar effe gedaan. Hartelijk dank voor de hulp in elk geval! En veel succes nog ?
proficiat aan de dames met positieve test!

Sorry er zijn zoveel berichtjes geweest, dat ik ze niet allemaal kan beantwoorden. Voor alle meiden rondom hun NOD, ik duim voor jullie!
Alle meiden met een positieve test (@KlaverVier), GEFELICITEERD! De test gaat vast nog oplopen en wat zullen de 'oudere' kids het leuk vinden. Fijne zwangerschap!
Ik ben gisteravond ongesteld geworden op dag 31 :)D!). Dit is m'n kortste cyclus tot nu toe, dus eigenlijk wel heel blij mee. Ook gewoon, omdat ik nu toch wel zelf goed m'n ovulatie had gevoeld (alleen m'n ovulatietesten gewoon niet echt mee werkte). Maar dan weet ik gewoon waar ik in het vervolg op moet letten. Ik ga dus door naar volgende maand. Voor de meiden die nog wachten, heel veel succes (en anders tot in het mei forum ;)). 

Gefeliciteerd KlaverVier! 
[quote quote=10310196] Ik ben gisteravond ongesteld geworden op dag 31 :)D!). [/quote] Jammer dat je het een gemiste kans was, maar anderzijds fijn dat je cyclus zoveel korter is! Mijn cyclus is nu op basis van de ovulatietest 35 dagen (NOD 15 april), dus dat ging ook al de goede kant op! Ik wens je de komende cyclus heel veel succes! Wanneer test jij overigens? Ik heb gelezen dat de meeste vrouwen hun LH piek hebben rond 8 uur in de ochtend, maar dat deze 4 uur later goed in de urine zichtbaar is (dus het ideale moment om te testen)!  Met welk merk ga jij de komende ronde testen en vanaf wanneer?

Update: zit nu op 9dpo en had bloed bij plassen/afvegen.. Ik hoop nu op een innestelingsbloeding omdat ik de afgelopen dagen ook al echt krampjes/steekjes had! 

Ik test rond 7 uur in de ochtend, dus je kan het beste dus 12 uur testen..... Maar dan moet ik vanaf 7 uur dus 4 uur lang mijn plas ophouden hahah Dat wordt een uitdaging, maar dat is voor een eventuele volgende ronde waarvan ik hoop dat het niet nodig is ;)

Klavervier gefeliciteerd!! Wat leuk als je het over een tijdje aan je kinderen verteld en je weet dat ze er heel blij van worden.
Sammetje toch spannend dan als je nu overtijd ben. Misschien maakte je nog niet genoeg hcg aan. 
Jammer Noor, maar wel blij voor je dat je een korte cyclus hebt! Hopelijk een goed teken!
Sylvestertje zou het geen menstruatie kunnen zijn? Je zit nu op dag 30 dan toch? Hopelijk zet het niet door en is het inderdaad een innesteling.
Hier nog steeds aan het wachten. Word denk ik as woensdag ongesteld op dag 26. Volgende maand weer met ovulatietesten denk ik. Ben er nu niet minder mee bezig dus schiet er denk ik weinig mee op door ze niet te doen.
Heb geen testen in huis expres, want dan ga ik ze weer voor mn nod doen en dat is alleen maar geldverspilling en teleurstelling iedere keer.

Terug
Bovenaan