NOD april 2020

@SuusX wat een geschiedenis zeg.. Snap dat je erg baalt. Ik hoop dat het je snel gegund is!

Mijn update: vannacht echt wel wat bloed in een maandverband. Zo dat ik dacht nou hoef niet te testen. Heb nu toch getest 10dpo, 4 dagen voor NOD. Ik had een hele goedkope test (Ali) en een action early. Beide gaven een heel heel heel heel minimaal streepje wat alleen onder de juiste hoek/belichting te zien is. Ik heb de foto's wel al met anderen gedeeld en die menen ook een streepje te zien. 
Ik ga dus de komende dagen opnieuw testen om te kijken of het oploopt. (het was ook nog heel erg vroeg en heb nu dus waarschijnlijk de innestelingsbloeding. 
Superspannend dus! 

@suusx wat verschrikkelijk! Ik hoop dat er voor jullie snel schot in komt, ik ben met 5 rondes al een stuk ongeduld dus kan me niet voorstellen hoe dat voor jou moet zijn ?

@sylvestertje spannend joh! Hoop het voor je!

Hier goed ons best gedaan de afgelopen week, daar zal het niet aan liggen. Nu weer wachten.. Spannend! 

Hi meiden,
Ik heb me op 13 maart gemeld en daarna niet meer, maar wel veel van jullie reacties gelezen!
voor alle zwangeren: gefeliciteerd! Het is jullie gegund.
Voor de rest hoop ik dat jullie snel duidelijkheid hebben en wanneer een zwangerschap uitblijft, de volgende ronde raak is. 

Ik heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt, ik merkte dat ik er dan nog meer mee bezig was en wilde het een maand zonder proberen. Weet dus niet exact wanneer mn ovulatie was. De eerste maanden na het stoppen met de pil was mn cyclus altijd 28 dagen. Vorige maand opeens 31 dagen, toen een test gedaan bij 30 dagen die heeeel ver weg positief leek maar daarna toch ongesteld geworden. Ik had toen echt last linksonderin mn buik, dus kreeg ik een uitwendige echo. Toen bleek dat ik een cyste op mn eierstok heb, dit zou volgens de huisarts geen invloed moeten hebben op zwanger worden. Deze maand ook niet veel last gehad op die plek. 
Nu zit ik op dag 33 en nog steeds geen menstruatie te bekennen. 2 weken geleden ben ik de hele week ontzettend misselijk geweest en koortsig gevoel, wellicht van ovulatie? Ik heb gisteren een test gedaan (trekpleister 2v5), die was negatief. Ik hoop dat ik snel duidelijkheid heb: ongesteld of toch zwanger. 

Oké ik heb net ook besloten dat ik als ik deze ronde weer ongesteld wordt ik even stop met ovulatie testen. Ben er zo druk mee dat het mijn hele dag kan verpesten omdat ik nog piek gevonden heb. Zit nu op cyclus dag 23 en sinds die ene keer een donkere test is er niks meer te zien op de testen. Dus de frustratie is hoog vandaag want vorige maand had ik op dag 24 mijn ovulatie. Ik had gehoopt op een korte cyclus maar hij lijkt dus juist langer deze maand.

@mamavansterretje... nee kan t me voorstellen. Geeft een hoop stress ook. Succes nog deze cyclus!!
Ik heb bruinig bloedverlies op 8DPO. Echt klote want had goede hoop... mijn tepels voelen erg brandend, heb ik normaal niet. Ik hoop maar niet op een innestelingsbloeding, want meestal word ik 9DPO gewoon ongesteld ??

@charlotte, ik had altijd keurig 14 dagen lf maar zit nu steeds op 10-11. Ik slik al heel lang teunisbloemolie en tarwekiemolie. Ga nu ff switchen naar vitex agnus castus/ monnikspeper. Hopelijk doet dat wat. Nou is mijn lf niet te kort maar het is wel raar dat dat opeens anders is.
Succes voor degene op het wacht bankje of wachten op een positieve ovulatietest! ?
Ik sla deze maand de ovulatie testen ook even over, lekker rustig hopelijk! 

Hallo allemaal,
Weer een tijdje niet meegelezen. Probeer de het allemaal wat van me af te zetten.
Dus alvast gefeliciteerd aan de dames met een positieve test.
De andere dames wens ik spoedig een pracht van een zwangerschap toe.
Ik heb vandaag op aandringen van mijn vriend 3 dagen voor NOD getest. Binnen de 5 minuten was er een lijntje zichtbaar.
Ben er zelf momenteel nog niet goed van. Vooral heel erg bang dat het weer fout zal lopen en weer een bbz zal zijn.. 
Hopelijk kan de huisarts me woensdag al wat geruststellen en  dan proberen te genieten ?

@liefje, wat spannend en al zo vroeg voor nod! Begrijp het helemaal hoe spannend dat dan is na een bbz. Maar het zit nu vast goed!
Hopelijk lopen de testen mooi op en kan je gauw een vroege echo krijgen om te zien of het op de goeie plek zit! ?

Terug
Bovenaan