NOD april 2020

Update: Vanochtend 2 spierwitte testen, ook geen hint van een streepje meer te zien.
Geen bloed in het maandverband maar wel nog bij het plassen. En later op de ochtend wel weer (heel weinig). Ik denk dat er toch iets fout is gegaan bij het innestelen. Woensdag is mijn NOD, kijken of de echte ongesteldheid dan ook doorbreekt.

Hoi iedereen, 
Ik had gisteren (8DPO - had me hiervoor telkens een dag mistelt) een steek in mijn onderbuik zoals ik mij die herinnerde van mijn vorige zwangerschap. 
Ik heb vanmorgen (9DPO) een test gedaan en ik zie een suuuuuper fijn lijntje. Je moet echt staren om het te zien... Zo speciaal, net de dag dat mijn metekindje geboren is (dat bericht kreeg ik enkele minuten na de test). 
Ik ga dinsdag nog eens testen om te kijken of het doorzet. Vind het vervelend om mijn nieuwtje te vertellen tussen al deze verhalen van teleurstelling. Ik denk aan jullie hoor. En hoop voor iedereen die deze maand een tegenslag had, dat het volgende maand raak is. 

Spannend liefje! Heb je nog meer testen gedaan in de tussentijd?
Kan misschien nog alle kanten op sylvestertje. Er zijn ook vrouwen die pas laat positief testen en als dit je innesteling zou zijn is het ook logisch dat je nog niet positief test. Als je niet ongesteld wordt zou ik een weekje na die roze bloeding weer testen. 
Gefeliciteerd Boga wat bijzonder! En ook gefeliciteerd met de geboorte van je metekind natuurlijk. 
Hier nog steeds aan het wachten tot woensdag. Durf niet teveel te hopen, want dat is iedere keer weer een teleurstelling, maar mn tepels en borsten zijn gevoelig. Met name mn rechter tepel als je die aanraakt voelt hij erg beurs en met een bh ook niet fijn. Heb dit nou al een paar dagen. Ik zie ook blauwe aders op mn borsten. En verder last van mn darmen, buikpijn en moe. Nog even geduld... 

Hey allemaal, hier ook weer een ruime tijd niet meer meegelezen en nog eens geprobeert om het van mij af te zetten. Paar moeilijke maanden achter de rug met geloop naar de kinesist (door auto ongeluk vorig jaar) en dokter loop voor mijn grootmoeder en mezelf. Werd normaal 2 april geopereerd dus toen moesten we het even on hold zetten zeg maar. Dit is natuurlijk niet door gegaan door alles wat er gaande is.
Nu met beide thuis te zijn van werk merk je wel dat je al eens rapper geneigd bent om het eens gezellig te maken. Zonder dat we het wisten was het ook nog eens in de juiste weken zal ik maar zeggen. 
Mijn NOD op 28 dagen zou morgen zijn, maar door mijn onregelmatige cyclus zou dit of vandaag al kunnen zijn en ten laatste vrijdag dan zou het een cyclus van 31 dagen zijn. Die heb ik het laatste gehad vorig jaar augustus.
Is het deze maand dus weer niet raak gaan we naar ronde 35 en zijn we dus bijna 3 jaar aan het proberen. ? 

Dankje Suusx ik hoop het ook. 
Ik hoop ook van harte dat jullie snel een goede zwangerschap mogen hebben.
Dankje Lott ! 
Sylvestertje de moed nog niet opgeven meid. Kan nog steeds een innestellingsbloeding zijn. 
Bo Ga wauw wat spannend !  Zo vroeg al een lijntje.
Juliaa ik ben dagelijks blijven testen met hetzelfde merk. En de lijntjes lopen op. Het eerste lijntje was dun maar goed paars. Nu worden ze dikker. Sinds gisteren ook met een ander merk aan het testen (sensitest vanaf 25.) En daar zijn de lijntjes ook duidelijker aan het worden. Al blijf ik nog voorzichtig want het zijn early's en het zijn nog geen volledige knallers ?. Zo bang dat dat dan weer op een bbz zou kunnen wijzen.
Mijn eerste teken was deze keer  ook vermoeidheid. Ik werk anders s avonds heel goed door tot 1u. En nu kon ik om 20u al in slaap vallen. En 's nachts lig ik dan weer wakker... 

Nroxy hopelijk heeft het loslaten toch geholpen. Ik gun het je van harte meid ! Dikke knuffel en veel moed en succes.

Liefje Het loslaten gaat beter en beter. Zelfs nu ik toch een beetje hoop heb lukt het nog. Ik test niet voor het weekend. Heb nog 1 test in huis en met alle winkels hier gesloten te zijn buiten apotheek en supermarkten. Moet ik het er even mee doen ?. 
Ik pin mij ook niet meer vast aan symptomen. Veranderd bijna elke maand. 
Enige dat ik nu heb is een druk in mijn onderbuik. Meer een zeurend gevoel. Kan dus alle kanten uit.
Ik duim alvast ook mee voor jou dat het goed mag blijven lopen. ?

Bo Ga en Liefje, gefeliciteerd!
Het bloeden is hier met 2,5 dag opgehouden. Eigenlijk geen slijm verlies (slechts 1 keer) maar wel bloed. 
Vanochtend toch nog getest omdat het bloeden gestopt was :(. Negatief. Maar later wel een indroogstreepje zo te zien.. Woensdag is mijn NOD. Dus ik moet eigenlijk ook gewoon geduld hebben want ik gebruik geen specifiek vroege testen.
Ik hoop nog steeds dat het raak is. Maar durf het niet echt te hopen..
Zucht, wat stom ook! 

Terug
Bovenaan