NOD April 2022!

Hahaha! Ik moet zo om jullie lachen.. ik deed dit dus ook vorige maand??  Ben blij dat ik niet de enige ben. Ik had vanavond een heel licht 2e streepje op m'n ovulatie test.. voel ook ovulatie pijn. Morgen alleen van 07-21 weg van huis dus kan dan eigenlijk niet testen.. Zou ik dan 's avonds nog een test doen of zou die niet meer betrouwbaar zijn?   Helaas is mijn vriend sinds vandaag ook ziek.. heel vervelend voor hem (en toch baal ik zelf wel.. erg hè?!?)   Gisteren, zaterdag en afgelopen donderdag seks gehad.. zou dat voldoende zijn? Heb m'n eisprong dus nog niet gehad volgens de testen. Wel sinds vandaag rauw eiwit afscheiding dus hij zit er wel aan te komen.. 
 
 
  Jeetje wat irritant hè soms dit? ?
 
Ojeee ! Kan je die test niet mee nemen ? even over heen plassen en in je tas ?
Zou niet verkeerd zijn als hij nog even wil haha al is z’n zaad wel slechter toch als je ziek bent ?
 
Spannend meiden!
Nu is het echt aftellen. Ik twijfel zelf ook enorm of ik geen early moet halen ?
[quote quote=10556251]Hahaha! Ik moet zo om jullie lachen.. ik deed dit dus ook vorige maand?? Ben blij dat ik niet de enige ben. Ik had vanavond een heel licht 2e streepje op m’n ovulatie test.. voel ook ovulatie pijn. Morgen alleen van 07-21 weg van huis dus kan dan eigenlijk niet testen.. Zou ik dan ’s avonds nog een test doen of zou die niet meer betrouwbaar zijn? Helaas is mijn vriend sinds vandaag ook ziek.. heel vervelend voor hem (en toch baal ik zelf wel.. erg hè?!?) Gisteren, zaterdag en afgelopen donderdag seks gehad.. zou dat voldoende zijn? Heb m’n eisprong dus nog niet gehad volgens de testen. Wel sinds vandaag rauw eiwit afscheiding dus hij zit er wel aan te komen.. Jeetje wat irritant hè soms dit? ?[/quote]
 
Klinkt wel alsof dat voldoende is hoor! Beterschap?
 
 
[quote quote=10556273]Ojeee ! Kan je die test niet mee nemen ? even over heen plassen en in je tas ? Zou niet verkeerd zijn als hij nog even wil haha al is z’n zaad wel slechter toch als je ziek bent ?[/quote]

hahaha.. tja... dat gaan we maar niet doen hahaha zie het al gebeuren. 
Ik denk dat ik hem morgen avond toch wel alsnog doe.. zo ben ik?? 
Haha ik heb de piek nog niet gehad.. dus slaan vandaag maar even over, morgen 'nieuwe' poging haha.
Ik weet onderhand niet wat ik moet geloven. Want elke dag is voor de man zijn zaad blijkbaar ook niet oké.. dus tja.. In weet het ook niet? 

 
[quote quote=10556289]
Spannend meiden!
Nu is het echt aftellen. Ik twijfel zelf ook enorm of ik geen early moet halen ?
 
 
Klinkt wel alsof dat voldoende is hoor! Beterschap? [/quote]
 
@Merel
Ja? Denk je dat? Ik heb m'n piek nog niet gehad.. dacht dat je de meeste kans sowieso hebt tijdens je eisprong de dag zelf bedoel ik. 
 
[quote quote=10556289]
Spannend meiden!
Nu is het echt aftellen. Ik twijfel zelf ook enorm of ik geen early moet halen ?
 
@Merel
spannend! Wanneer ga jij testen? Sorry ik heb het even niet meer op een rijtje van iedereen. 
 
Terug
Bovenaan