NOD April 2022!

[quote quote=10555202]Spannend meiden! Hopelijk is het raak voor iemand deze maand?
Ik had verwacht rond 24 mei mijn menstruatie te hebben. Maar zoals het lijkt was mijn eisprong een paar dagen eerder. Dus verwacht nu eind volgende week
Wachtbankje is begonnen?[/quote]Oeh spannend! Nog een gouden tip om deze dagen door te komen? ?
 
[quote quote=10555325] Oeh spannend! Nog een gouden tip om deze dagen door te komen? ?[/quote]
Hahaha gouden tip. Die wil ik ook wel weten ja??
 
[quote quote=10555325] Oeh spannend! Nog een gouden tip om deze dagen door te komen? ?[/quote]
Ik wou dat ik het had?
Ik ben recent verloofd en merk wel dat ik daardoor meer afleiding heb. Op dit moment tel ik de dagen nog niet na terwijl ik dat de afgelopen maanden wel steeds deed.
Al moet ik zeggen, zo nu en dan heb ik nog steeds dat stemmetje die zegt. Oh misschien is het deze keer raak
 
Hoe gaat het inmiddels meiden? Last van bepaalde kwaaltjes of juist niet? ?

Ik heb steeds een beetje kramp, net als rond m’n ovulatie. Alsof er spanning op staat.. heel gek want meestal heb ik een week voor m’n menstruatie al buikpijn (meer echt menstruatiepijn) verder nergens last van! Morgen alweer 6 dpo ?
 
[quote quote=10555774]Hoe gaat het inmiddels meiden? Last van bepaalde kwaaltjes of juist niet? ? Ik heb steeds een beetje kramp, net als rond m’n ovulatie. Alsof er spanning op staat.. heel gek want meestal heb ik een week voor m’n menstruatie al buikpijn (meer echt menstruatiepijn) verder nergens last van! Morgen alweer 6 dpo ?[/quote]
@Juliatje
Hier goed. Ben al 2 dagen ovulatie testen aan het doen. Als het goed is krijg ik dinsdag of woensdag mijn ovulatie.. maar al wel aan 'de bak' gegaan? Vind wel spannend of mijn ovulatie weer net zo komt als vorige maand of het beetje klopt qua dagen etc. 


Jouw dagen gaan de goede kant op.. haha kan je het een beetje volhouden? Om er 'niet' teveel mee bezig te zijn??
 
Hier voel ik nog vrij weinig, zo dom als ik ben vanaf gister al aan het testen ? kan helemaal niet natuurlijk gisteren 5 DPO en dan ook nog is teleurgesteld zijn?
Morgen 7DPO dinsdag maar is testen met een early….
Waarom zo ongeduldig hahahahah
Ik heb iig lekker een fles wijn open getrokken vandaag voor het geval dat het de komende negen maanden niet kan……..?
 
[quote quote=10555905]Hier voel ik nog vrij weinig, zo dom als ik ben vanaf gister al aan het testen ? kan helemaal niet natuurlijk gisteren 5 DPO en dan ook nog is teleurgesteld zijn?
Morgen 7DPO dinsdag maar is testen met een early….
Waarom zo ongeduldig hahahahah
Ik heb iig lekker een fles wijn open getrokken vandaag voor het geval dat het de komende negen maanden niet kan……..?[/quote]Ik ga zo ook een test doen, en morgenvroeg weer!! (Heb zo’n pak van 20 stuks.. @easyathome van amazon) Spannend ?

Heb vandaag ook lekker wat wijntjes gehad op terras en heerlijk getourd in een cabrio, wat een weertje!! ?

Laat je het weten wat de testen zeggen? ?
 
Terug
Bovenaan