NOD April 2022!

Een positieve ovulatietest duidt op een LH piek. Je eisprong is 12-48 uur na de LH piek, nooit precies te zeggen wanneer, hoewel sommigen hem duidelijk kunnen voelen. Je menstruatie is gemiddeld 14 dagen na je eisprong. Dus op basis van gemiddelden zou je kunnen zeggen dat 1 dag na je positieve LH piek je eisprong is en dan 14 dagen later je menstruatie. Maar dit kan dus enkele dagen afwijken
 
Maakt het heel veel uit of het een dag verschilt? Ik zou gewoon rekenen met 14 dagen na je positueve ovulatietest, als je dan niet ongesteld bent verwacht je bij een zwangerschap wel een positieve test
 
[quote quote=10554366] Oehhh jij kan al bijna testen of niet meid? ?[/quote]
Ja, ik DENK ergens dit weekend. Afwachten maar. En jullie? Wanneer is jullie NOD? 
 
[quote quote=10554608]@juliatje Spannend dan lopen we precies gelijk!!! Ik had gister net zo een test en vanmorgen ook!
Gister en eergister avond seks gehad ? wachten maar
[/quote]Ah meen je! Wat toevallig ? lijkt je het leuk om in de twee weken wachttijd wat symptomen te delen?

Wanneer ga je testen? Ik begin op 8 dpo denk ik!
 
[quote quote=10554709]Hahaha ja ik ook ! Als het niet eerder is? kan me nooit inhouden[/quote]Oeh spannend! Misschien ga ik wel tegelijk met jou testen ?

Alleen ik heb sinds vandaag weer ovulatie pijn lijkt het…. Zo’n mindfuck, want heb m’n piek allang gehad. Twijfel of weer een ovulatietest te doen?
 
Spannend meiden! Hopelijk is het raak voor iemand deze maand?
Ik had verwacht rond 24 mei mijn menstruatie te hebben. Maar zoals het lijkt was mijn eisprong een paar dagen eerder. Dus verwacht nu eind volgende week
Wachtbankje is begonnen?
 
Terug
Bovenaan