NOD April 2022!

Maar het kan ook echt zijn dat het nog niet eens is ingenesteld he.
Als je het opzoek is 9 dpo gemiddeld de innesteling en duurt ook weer een dag of 2 en daarna begin je pas hcg aan te maken .
 
Ja nog niet alle hoop verliezen! Want het moet misschien nog innestelen inderdaad.. 
We moeten allemaal maar gewoon wachten op de NOD. Dan weten we het zeker.. maar de nieuwsgierigheid wint vaak hè, omdat we zo graag willen. ? 
 
[quote quote=10548759]Ja nog niet alle hoop verliezen! Want het moet misschien nog innestelen inderdaad.. 
We moeten allemaal maar gewoon wachten op de NOD. Dan weten we het zeker.. maar de nieuwsgierigheid wint vaak hè, omdat we zo graag willen. ? [/quote]Nee maar het is wel moeilijk hoop te houden. Maar moet het proberen idd!

Ik heb zo’n menstruatie achtige buikpijn, kan dat innesteling zijn? De vorige keer toen ik een positieve test had, had ik meer kramp… nu is het echt buikpijn.
 
Ik ben ook echt de dagen aan het aftellen, maar ik ga/kan nog geen vroege test doen, misschien ten vroegste maandag. Dan ben ik 10 DPO. Mijn luteale fase is 11 dagen, vandaar dat vroeger testen voor mij niet veel zin heeft.
Intussen voel of merk ik niks, dus ik heb er sowieso niet te veel verwachtingen van. Al weet ik dat dat niet veel wil zeggen ?, innesteling is bij mij mogelijk ook nog niet gebeurd (nu 8 DPO).
 
[quote quote=10548769] Nee maar het is wel moeilijk hoop te houden. Maar moet het proberen idd! Ik heb zo’n menstruatie achtige buikpijn, kan dat innesteling zijn? De vorige keer toen ik een positieve test had, had ik meer kramp… nu is het echt buikpijn.[/quote]
Ze zeggen dat het op die buikpijn lijkt toch? Maar dan misschien niet meerdere dagen bijv? 
Dit zou mijn eerste zwangerschap worden dus ik ben er eerlijk gezegd helemaal niet in thuis... 
Ik ga vanavond ook maar gewoon een wijntje drinken.. ik denk dat het niet zo is namelijk. Durven jullie dat of drinken jullie helemaal niks nu? 
 
[quote quote=10548794]
Ze zeggen dat het op die buikpijn lijkt toch? Maar dan misschien niet meerdere dagen bijv? 
Dit zou mijn eerste zwangerschap worden dus ik ben er eerlijk gezegd helemaal niet in thuis... 
Ik ga vanavond ook maar gewoon een wijntje drinken.. ik denk dat het niet zo is namelijk. Durven jullie dat of drinken jullie helemaal niks nu? [/quote]Jaa lees verschillende dingen op t internet!

Ah meid, juist lekker een wijntje drinken! Ontspant ook ?
Ik heb vanavond ook een feestje, dus neem ook een paar drankjes ?

Veel plezier vanaaf meid ?
 
[quote quote=10548799] Jaa lees verschillende dingen op t internet! Ah meid, juist lekker een wijntje drinken! Ontspant ook ? Ik heb vanavond ook een feestje, dus neem ook een paar drankjes ? Veel plezier vanaaf meid ?[/quote]
Haha ben ik gelukkig niet de enige. Ik word echt gek merk ik, net nog zo'n vroege gedaan. Soms denk ik wat te zien maar later denk ik weer dat ik mezelf echt gek aan het maken ben... 
Ik volg jouw raad op, lekker even ontspannen vanavond! Jij ook even lekker van genieten ?. Ook wij krijgen echt wel goed nieuws uiteindelijk! 
 
[quote quote=10548815]
Haha ben ik gelukkig niet de enige. Ik word echt gek merk ik, net nog zo'n vroege gedaan. Soms denk ik wat te zien maar later denk ik weer dat ik mezelf echt gek aan het maken ben... 
Ik volg jouw raad op, lekker even ontspannen vanavond! Jij ook even lekker van genieten ?. Ook wij krijgen echt wel goed nieuws uiteindelijk! [/quote]Hoe was je avond? De mijne geweldig, even alles kunnen vergeten! ?

Heb je nog getest?
 
Terug
Bovenaan