NOD april

Normaal gezien zou ik 11 april ongesteld moeten worden. Nu had ik gistermorgen bij het afvegen wat helderrood bloed bij het afvegen. Gistermiddag nog een keer en daarna niets meer. Ik was er van overtuigd dat mijn menstruatie kwam doorzetten maar tot nu toe geen bloed meer gezien.. Gister ook wat krampjes gehad  Ik snap er niks meer van. Is mijn lichaam me nu zo voor de gek aan het houden?
Voor iedereen succes met de volgende ronde of met het wachten! ?

@ gebruiker10422882 heel erg balen, veel succes met de volgende ronde!!

@Mar D hopelijk houdt je lichaam je dit keer niet voor de gek en is het raak! Nog even spannend dus. Ben benieuwd. Succes!

Hier ook even een update, de test is nog steeds negatief maar ook nog niet ongesteld. Voor de rest ook nog geen buikkrampen wat ik normaal bij menstruatie wel altijd heb. Mijn cyclus varieert tussen de 28 en 30 dagen dus test over een paar dagen weer mocht ongesteldheid uit blijven. Blijft spannend..

Wat spannend allemaal weer dames ?
@ gebruiker wat balen, knuffel ?
@ Mar D, ik had exact hetzelfde eergisteren en gisteren heeeeeeeel minimaal bloedverlies bij afvegen, nu nog lichtelijk bruinverlies, en gister ineens ontzettend misselijk, alles bij elkaar gespuugd.
Vanmiddag vluchtig een test gedaan, met urine wat misschien 30 min in m'n blaas zat en ergens lijkt er toch nog net binnen afleestijd een heeeeeeeel licht streepje te zien... m'n man zag hem ook.
Eigenlijk nog te vroeg om te testen, verwacht ook 10/11 april mijn menstruatie.
Zal morgen of overmorgen eens met ochtend urine testen.

Mijn menstruatie zou vandaag moeten beginnen volgens mijn app, maar er is nog nergens wat te bekennen. Duimen dat het niet mijn lichaam is die mij voor de gek houdt. Mocht ik morgenochtend nog niet ongesteld zijn, dan ga ik even een testje halen voor zondagochtend. 
Ik houd jullie op de hoogte!?

Hey Dames, ik schuif na een lange tijd afwezig te zijn geweest bij jullie aan. Eind november was ik zwanger na een goede 1e echo zijn wij er bij de 13weken echo helaas achtergekomen dat het vruchtje bij 9weken was gestopt met groeien. In februari een curetage gehad en mijn cyclus heeft zich gelukkig vrij snel erna weer opgepakt. Dit is onze 1e ronde na de miskraam. Positieve ovulatie test gehad op 28 maart en op de 29 de ovulatie gevoeld (wat dat betreft werkt mijn lichaam ook weer naar behoren :)) NOD is volgens de app 14 april. Gisteren naar mijn gevoel de innesteling gevoeld. Had echt paar uurtjes een hele erge ongesteldheids gevoel alsof ik per direct zou gaan vloeien met wat milde steekjes. Vandaag een early test gedaan, kijken jullie met mij mee of jullie wat zien? 

Marwi, Savy, Mar D en Stabij: wat spannend allemaal! Ik.hoop dat jullie snel.duidelijkheid hebben en dst het goed nieuws is!
@gebruiker, balen dat het niet gelukt is
Bij ons helaas ook.niet gelukt. Eergisteren wat roze afscheiding, daarna bruin en gisteren heeft het echt doorgezet dus wij gaan door naar iui ronde 3..
@Gloria war een heftig verhaal zeg. Ik hoop dat je het goed achter je kan laten en snel een fijne zwangerschap mag hebben! ik zie nog niets op de test, maar dat hoeft niets te zeggen. Misschien is het nog te vroeg na de innesteling en heb je komende dagen een duidelijkere test.

Terug
Bovenaan