NOD augustus 2018

Vandaag op dag 11 en begonnen met de CB ovulatie testen. Door mijn onregelmatige cylcus na bijna 1 jaar gebruik ik sinds 3 maanden ovulatie testen. Super fijn, maar ik ben wel klaar met verschillende cyclussen tussen de 29 en 44 dagen. Wanneer vind ik mijn eisprong? 
 
Morning!! Ik las al mee, ik kom van forum juni en juli, dit wordt dus onze 3de ronde voor een 3de kindje. We gaan morgen op vakantie en laat dat mooi rond mijn ovulatie zijn! Ontspanning doet de mens goed he. Mijn dag is 24 augustus. Tot over 2,5 week!! 
Grt
Citrus
 
Morning!! Ik las al mee, ik kom van forum juni en juli, dit wordt dus onze 3de ronde voor een 3de kindje. We gaan morgen op vakantie en laat dat mooi rond mijn ovulatie zijn! Ontspanning doet de mens goed he. Mijn dag is 24 augustus. Tot over 2,5 week!! 
Grt
Citrus
 
@Graafland, Dankjewel voor je reactie! Ik hoop dat je gelijk hebt haha. Dat zou super zijn?
Ben alleen bang dat ik te snel al dingen voel, mijn ei kwam pas 6 dagen geleden ongeveer. Of kan ik dan al dingen opmerken? Xx
 
@Citrus: We lopen aardig gelijk dus lees ik ;-) 
Hopelijk helpt de ontstpanning, fijne vakantie met je gezin! 
 
Tsja @Yuliaatje, het kan, maar het kan ook niets betekenen ;-) Vervelend he.. Al denk ik wel dat het behoorlijk vroeg is als je ei pas 6 dagen geleden was, en je al een aantal dagen dingen merkt. Maar hee, het lichaam blijft ons keer op keer verrassen hihi. Dus wie weet.
Hier ook komend weekend zowel vakantie als ergens (zo-ma-di) de eisprong hiih. Zou dat de gouden combinatie zijn?
 
Joeeee!Wat een drukte alweer!  Ook ik mag mij helaas weer melden. Ná veel klachten afgelopen dagen (van ik dacht een zwangerschap) toch ongesteld geworden gister na 37 dagen. Helaas! :(Wij zijn bezig sinds januari en gaan nu ronde 7 in. Ik weet niet meer wat mn NOD is, want heb een cyclus tussen de 31 en 38 dagen. Maar ik gok eind augustus! 
 
Terug
Bovenaan