NOD augustus 2018

Hey joena! Welkom hier! Wat balen zeg!!! We gaan hier gewoon verder! Op hoop van zegen. Ik ga morgen 2 weken weg maar daarna klets ik weer gezellig met je mee. Als ik thuis kom dan zit ik nog maar 6 dagen in spanning ?
 
Ah, balen jou ook weer hier te treffen Joena! Met die rare lange cyclussen sla je misschien de hele maand augustus wel over ;-) Maar blijf maar gezellig meekletsen! Ik duim weer voor je.
Trouwens, wat een behoorlijk oneerlijk verschil wanneer je een langere cyclus hebt. Joena, wij zijn tegelijk begonnen maar ik zit al halverwege mijn 8e ronde! Tegen de tijd dat ik (hopelijk niet) de 9e ronde in ga zo rond 17 augustus ben jij nog altijd in de 7e ronde aan t wachten :( Wow, dit had ik mij nog niet zo gerealiseerd
 
@Yuliaatje, ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar het vrouwelijk lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Vorige maand voelde ik ook vanalles (misselijkheid, enorme borsten, pijntjes), maar bleek vals alarm. Dus het kan alle kanten op gaan nog steeds. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is! Voelt gewoon als een loterij dit gebeuren ;)
@Joena wat vervelend die onregelmatige cycli. Ik voel me echt geprezen met een stabiele cyclus van 26 dagen. Lekker aan de korte kant en altijd op de dag gelijk. Maar volgens mij is dit eerder uitzondering dan regel als ik alles lees op dit forum!
 
@Ananasss ik had dat besef ook laatst... Het voelt aan de ene kant nogal oneerlijk dat wij op die manier vaker kans hebben maar ik besefte me daarbij ook dat ik wel meer eisprongen heb gehad en dus 'eitjes kwijt ben'. Gemiddeld word ik 13 x in 1 jaar ongesteld had ik berekend laatste toen ik met mijn zussen op pad was. Kwam erachter toen dat dat wel echt meer is dan heel veel andere dames. 
@Citrus, happy holiday! Waar gaat de reis heen?
Ter info, vergeleken met de meeste hier heb ik een korte cyclus van gem. 25 dagen. Vroeger een ramp omdat ik echt elke 3,5 week ongesteld werd natuurlijk maar nu wel fijn! 
Overigens denk ik dat mijn cyclus deze maand nog korter zal zijn dan anders. Mijn ei had volgens de berekening van 25 dagen cyclus op de 29e (gister) moeten komen maar ik had de donderdag (26) al veel slijm en vrijdag (27) last onderin mijn buik + een flinke temperatuurdaling die 2 dagen waardoor dat ik verwacht dat mijn eisprong toen was. We zaten heerlijk in een hotel met airco die dagen dus we hebben volop kunnen genieten van elkaar. Voor de zekerheid heb ik mijn man maar gezegd dat het gewoon gister moest komen, houden we het extra lang gezellig deze week :p Wat een straf ook haha! 
 
@Ananasss 
Ja zo vervelend he! Het is idd wel erg vroeg. Ik hoop maar dat ik mezelf niet voor de gek hou :(
@HappyH
Je hebt gelijk haha, net een loterij. En ik maar denken dat zwanger worden zo makkelijk was voordat ik begon...                                            
Maar wat die puistjes betreft; ze zitten allemaal op mijn kin bij elkaar en echt joekels? vroeger had ik vaker puistjes net voordat ik ongesteld moest worden. Dus dit is dan een beetje aan de vroege kant. Ik gebruik ook niks nieuws van huidproducten waardoor het kan komen. Vanmiddag trouwens last van gerommel rechtsonderin mn buik. Ik durf niet te hopen haha
 
Gister een huildag gehad. Weer iemand in mijn omgeving die zwanger is.
Het lijkt wel alsof het bij iedereen lukt behalve bij mij :'( 
Vriendlief gaf me weer een oppepper. Dat het goed komt en dat onze tijd komt. Heel lief maar niet altijd peppen die woorden mij op.
Hebben hier meer dames last van??
 
 
@yuliaatje puistjes zijn vervelend. Ik heb er ook wel meer en anders last van dan toen ik aan dit pil zat. 
Ik geef de warmte gewoon de schuld deze dagen want mijn skincare is hetzelfde.
 
Terug
Bovenaan