NOD augustus 2018

@citrus geniet van jullie klus vakantie ;)
 
@kimberly heel herkenbaar en erg frustrerend ook. Hier verkondigde de hoefsmid laatst dat zijn vriendin per ongeluk zwanger was geworden door de pil heen. Hij os nogal een opschepper dus begon meteen over hoe sterk zaad hij dan wel niet had bla bla bla en wanneer wij aan kindjes gingen beginnen (hij en ik zijn van hetzelfde geboortejaar) want niet alle mannen hadden zulk sterk zaad en alle risico's die erbij kwamen kijken als je ouder was. 
Ik heb echt brullend in de auto naar huis gezeten. Mijn vriend snapt mijn verdriet dan wel, maar hij weet ook niet goed wat hij moet zeggen, behalve: komt goed schatje, Bij ons komt dat nog. Soms troost het me maar soms denk ik ook dat het misschien wel helemaal niet goed komt.
 
Mijn lichaam is trouwens ook weer lekker bezig. Ik ben al een aantal dagen misselijk geweest. Wisselend can een beetje tot behoorlijk erg. Ik ben ook vaak moe en sinds dit weekend nogal duizelig (wat volgens mij vanuit mijn evenwichtsorgaan komt). Mijn vriend denkt dat ik zwanger ben maar ik denk dat ik weer voor de gek gehouden wordt.
 
@ dit ben ik, heel erg herkenbaar. Soms lijkt iedereen wel zwanger te worden ofzo en lijkt het bij iedereen binnen een mum van tijd gebeurd te zijn. 

Even lekker janken lucht bij mij dan ook wel weer op om er weer wat positiever in te staan.
Ik ga komende week voor de eerste keer ovulatietesten gebruiken. Ik denk dat ik mij eisprong wel weet en voel. Mijn app is eigenlijk ook altijd wel gelijk met het voorspellen van mijn menstruatie. Maar wil het toch is proberen en kijken of het ook daadwerkelijk zo is...
Er eerder ook niet aan begonnen, omdat ik bang er nogal obsessief mee om te gaan haha.
 
Voor het eerst kon ik niet wachten tot mijn NOD, ik was zo misselijk, duizelig, pijnlijke borsten. Het moest wel zo zijn. Maar nee, twee dagen voor NOD negatief getest. 
En iedereen lijkt hier zwanger te worden als de wind goed staat. Potje janken in de douche en dan ga ik de deur ook maar weer uit alsof er niets aan de hand is...
 
@kimberly..
zo herkenbaar, hier in mijn omgeving ook binnen 1e/2e maand.. ik gun het iedereen, maar zou zelf ook zo graag een 2e kindje willen.. bij mijn eerste kindje duurde het 1,5 jaar ook.. 
hoop dat het voor jullie allemaal deze maand gaat lukken!!
groetjes Kim 
 
Ik zit op de wachtbank hier ook korte cyclussen meestal zo ong. 26 dagen..
@kbtje bij de eerste na 1,5jaar spontaan zwanger geworden? Zijn jullie naar de Ha geweest of het sperma laten testen toen?
geeft me wel hoop ga nu ronde 16 in..
warme weer werkt deze dagen ook niet echt mee he?
 
@MPvdK Het kan zijn dat je nog niet genoeg HcG hebt aangemaakt, en daarom negatief test. Zeker omdat je test voor je NOD, het beste is toch echt eerst je NOD afwachten, ik snap dat je erg nieuwsgierig bent! Maar het kan net zo goed wel gewoon raak zijn! Maar je lichaam kan je ook heel zwaar in de zeik nemen. 
En ach weet je, het lijkt misschien dat er veel mensen zijn die zo zwanger zijn. Maar degene bij wie het minder goed lukt die hoor je eigenlijk niet! En het zijn er meer dan je denkt! Maar ik snap dat het klote voelt als het weer niet gelukt is. Maar probeer positief te blijven en blijf het proberen of je laat het een maand voor wat het is. Dat werkte bij mij goed, de maand was ik ineens wel zwanger. 
Ik heb al enkele dagen last van opgezwollen buik, veel krampen. Eind vorige week wat licht bloedverlies. Geen idee of het wat betekent. Maar de krampen herken ik heel goed, dus het kan net zo goed niks betekenen! Dus we blijven maar wachten! 
 
 
Hier mijn krampen in mn buik al gehad eergisteren. Waarschijnlijk dan toch de eisprong (wat via de app gisteren was 30 juli). Eind van de dag was dit wel weer over. Vandaag nergens last van gehad. Ben nu 2.5 week al in Italië en kan mijn afscheiding niet goed bijhouden omdat ik eigenlijk de hele dag in het water lig. 
Ik zal dus af moeten wachten tot NOD. Lastig haha.  Ga over een week weer na Nederland dus hou me er niet zo mee bezig. Het is wel zo dat we het elke dag nog gezellig hebben gehad dus hoop het goed zit. 
Toen wij onze dochter kregen 2 jaar geleden vertelde mijn ouders dat er ooit is gezegd dat ik geen kinderen kon krijgen ivm operatie aan geperforeerde blinde darm waarbij ik veel troep in mijn lijf heb gekregen. (Toen was ik 14 en ben nu 30 dus het is al lang geleden)
Dit hangt nu wel steeds in mijn hoofd van goh... zal het misschien nu niet lukken door dit geval? Ene kant denk ik moet er niet eens aan denken want heb een gezond kind en het is me 2 jaar geleden ook gelukt. Dus waarom nu ook niet toch?
Ik ga maar gauw naar bed. Welterusten 
 
Als het goed is volgende week maandag mijn NOD.. Iemand trouwens ervaring met de etos ovulatietest eigen merk?
Ik testen vorige week maandag tot nu dinsdag nog steeds positief en dan ook echt knal positief...
Heel raar  
 
Terug
Bovenaan