NOD augustus 2018

Hallo meiden,
Ook ik meld mij aan, als het goed is NOD op 9 augustus (volgens de app menstruatiekalender). Ik gebruik (nog) geen ovu testen.
Voor ons ronde 2. Na de 1e ronde wel meteen zwanger, maar helaas is dit uitgelopen op een miskraam op 16juni jl. Was toen 6.6weken zwanger. Hierna bewust gewacht op de volgende menstruatie zodat ik zou weten of mijn cyclus nog gelijk is van voor de zwangerschap. Dit lijkt wel het geval te zijn.
Mijn eisprong afgelopen week gehad toen mijn man en ik op vakantie waren, daar hebben we goed gebruik van gemaakt laten we maar zeggen, haha!
Hopelijk groeit er straks een klein mensje in ons allemaal! :)
Groetjes Yvonne
 
@sjamee, dat kan indd wel een teken van je eisprong zijn. Mijn app gaf ook vandaag aan als ovulatie dag maar ik vertrouwde dat niet helemaal. Deze maand dus even extra opgelet en als ik de krampen en het cervixslijm goed heb bestudeerd in de afgelopen dagen, was mijn ei toch wel op vrijdag. 
Als je krampen hebt die lijken op de mensturatie krampen en die onderin je buik links of rechts zijn dan kan dat duiden op je eisprong. Kan een paar uur tot een dag duren. Als je geen pijn meer hebt is de eisprong ook voorbij heb ik begrepen. Daarna klussen heeft dus niet perse veel zin meer. Hopelijk heb ie de hitte afgelopen week goed getrotseerd en genoeg zaadjes op voorraad geplaatst ;-) 
 
Hey meiden, ik ben ook weer van de partij. Ben even van het forum afgeweest, lekker vakantie gevierd. We gaan door voor de tweede ronde. In mei is mijn spiraaltje verwijderd. NOD is 1 augustus, nog heel eventjes afwachten dus. 
Iedereen succes weer deze maand, hopen op veel goede berichten! 
 
Hoi allemaal,
Ik ben met mijn 4e ronde bezig en zou rond 24 juli mijn eisprong hebben gehad. ( zonder ovutest. Ik keek naar mijn afscheiding) en mijn NOD is op 8 augustus maar mijn cyclus is een beetje wisselend. (Tussen 27 en 30 dagen) Sinds een paar dagen heb ik opeens heel veel puistjes en vandaag kreeg ik opvliegers en brak het zweet me spontaan uit. Nu is het de laatste tijd heel warm dus zou het ook normaal kunnen zijn maar ik zweet nooit zoveel en van puistjes heb ik ook nooit last. In mijn voorgaande rondes heb ik geen gekke kwaaltjes gehad en werd ik gewoon ongesteld, dus dit viel me meteen op! Ook moest ik huilen om niks.. Heeft iemand hier ervaring mee? xo yulia
 
Aw balen JWDS... 
 
@Yuliaatje, het zouden de eerste symptomen kunnen zijn; zeker als je dat normaal niet hebt. Maar goed, ik ben ook geen ervaringsexpert en basseer me nu op wat ik allemaal al aan kwaaltjes heb lang zien komen bij net-zwangeren :p 
Nog even geduld opbrengen dus...! 
 
Goedemorgen dames,
Ik zou ook graag mee kletsen.
Wij zitten nu in ronde 2, op de wachtbank. Nod is 11 augustus. ( ovulatietesten gebruikt) 
Wij gaan voor ons 1e kindje samen. Ik heb 2 dochters van 7 jaar (tweeling) uit mijn vorige relatie. 
Ik hoop voor jullie allemaal dat het jullie binnen afzienbare tijd gegund is ? 
 
 
Terug
Bovenaan