NOD augustus 2018

Ah, wat een lieve woorden ☺️ Dat, en een nachtje lekker slapen doet me goed. Van gefrustreerd rondlopen word je ook niet zwanger hihi, dus hup: vol goede moed verder! De wereld vergaat niet als die kleine een paar maandjes later komt ? ik wens ons allen een goede maand!
 
Vandaag helaas na bijna week overtijd ongi geworden dus doe mee alleen pas rond 26 aug mijn verwachte menstruatie...ga ronde 5 in na me miskraam..deze maand ga ik voor het eerst mijn ovulatie testen, ben benieuwd! Leuk elkaar zo een beetje steun en geluk te wensen!
Succes 
 
En @ananas op 1 of andere manier lijken er op dat soort momenten van instorten echt vloedgolven te spoelen met goed-nieuws-we-verwachten-een-baby berichten te zijn... Dat werkt er niet bij mee...! 
 
Ik ben deze maand gestart met temperaturen en mijn afscheiding wat meer in de gaten houden. Mijn app gaf aan dat wrs zaterdag mn ei springt en vandaag al wel wat gerommel in mn buik en lekker soepele afscheiding. Veel aan de klus dus. Gelukkig zitten we even een paar daagjes in een hotel met airco ??
 
@Ananas, positief blijven meid! ? Toen wij voor onze eerste kindje bezig waren 2 jaar geleden toen duurde dat ook 7 maanden. Ik merkte zelf achteraf dat ik er te veel mee bezig was. Toen het niet lukte, was ik ook een beetje uit m'n doen, en ik was er ook ffies klaar mee. Heb ik het echt losgelaten en toen was het ineens wel raak. Wie weet heb jij binnenkort ook wel een positieve test in handen. Wie zal het zeggen. 
Wij doen deze maand voor de 2e ronde mee. Voor een tweede kindje. Mijn NOD zou dan 9 Augustus zijn, maar mijn cyclus was afgelopen maand wat korter, dus nu denk dat m'n NOD wel eerder zou moeten komen. Van de week was ergens mijn Ovulatie. Gisteravond had ik ineens wat slijmerig bloed in mn broekje en vanmiddag weer, gewoon een drupje. Ik durf niks te hopen, want m'n lichaam hield de me wel vaker voor de gek. Maar ik heb dat nog niet eerder meegemaakt. Nu moet ik nog bijna 2 weken wachten en duurt het wachten wel weer erg lang. Ondertussen heb ik lekker vakantie en probeer ik een beetje genieten. 
 
@ananasss. Heel frustrerend inderdaad, ik had pas ook echt een huildag toen er weer iemand aankwam met: ‘we zijn per ongeluk zwanger geraakt, maar ach we kijken wel hoe het loopt.’ Er dan niet zo mee bezig zijn, zit er voor mij niet echt in. De wens is zoo intens groot!
@G-G. Oeh, klinkt als een mogelijke innesteling. Dat is spannend! ?
Wij zijn na een medisch/ genetisch traject van 2 jaar eindelijk begonnen. En zitten nu in ronde 4, voor ons eerste kindje. Eerste maand vond ik echt te spannend, ik kon nergens anders over nadenken. Twee maanden daarna gingen wel. Maar deze maand sta ik weer op mijn kop. Ik denk alles te voelen en de dagen sluipen voorbij. Mijn borsten doen pijn en ik ben wat misselijk, maar de eerste maand heeft mijn lichaam me ook goed gefopt. 
We zullen het zien, ik denk dat ik de eerste ben: 1 augustus mijn NOD. Nog heel even geduld hebben. ??
 
 
@mamavanmick bedankt voor de tip! Ik heb die met 2 dagen besteld. Vanaf dag 9 ofzo maar eens beginnen met testen. Voor ons is het trouwens ook voor kindje 2.
 
Hai
Ik meld mij hier ook nod wss 6 Aug. 
Vorig jaar oktober gestopt met de pil en sinds juni zonder condooms. Normaal een cyclus van 36 dagen alleen in juni een ongesteldheid overgeslagen? .
afgelopen week al een week lang
Knal positive ovu testen dus we hebben het afgelopen week maar gezellig gehad ;)
En nu afwachten . 
 
@madeliefje ja, cb 2 dagen zijn de fijnste. Ik begin vaak op dag10/11 omdat mijn cylcus nogal schommelt tussen de 29 en 44 dagen.  Ik begin morgen met ovulatie testen van cb
 
Terug
Bovenaan