NOD augustus 2018

@G-G ik ben in januari gestopt met de pil. heb 2 jaar pil gebruikt. sinds april/mei zijn wij bezig, maar ik moet wel zeggen dat we niet 100% bezig waren voor een baby. ik bedoel ik heb me niet heel erg verdiept in mn ovulatie/eisprong. we hebben het beetje spontaan gehouden.vorige week dinsdag-woensdag had ik heel klein beetje donkerbruine bloed bij het afvegen. ik dacht dat is misschien wel de innesteling? dus ik dacht meteen aan een late ei.

ik weet het niet meer, vind wel jammer. Maar het is niet de einde van de wereld. gelukkig :)
 
Hoi allemaal,
Ik verwacht mn nod ook deze week.. vorige maand 6 dagen te vroeg 'ongesteld' geworden. Begon met roze verlies dus ik dacht yeey innesteling maar 2 dagen later ineens vette krampen. Die dag een beetje rood verlies gehad en daarna nog een aantal dagen bruin verlies allemaal op te vangen in een inlegkruisje. Innestelingsfoutje die maar meteen helemaal is afgebroken? Dus geen idee wanneer mn nod is en vanaf welke dag ik moet tellen? Pff en ik dacht ook een keer spontaan te zijn en geen ovu testen te gebruiken stom stom stom ?
 
haha Jilla, juist goed hoor, dat alles spontaan is maar snap wel dat je nu het spoor bijster bent... 
Misschien maar gewoon dan de 1e dag van dat roze verlies pakken en dan je langste cyclus tot nu toe erop los gooien, heb je iig een NOD dag waarop je een beetje kunt sturen en evt. testen..?
 
Ik schakel ook even over van Googel naar jullie ervaringen.. Dat eiwit-afscheiding duidt toch op je eisprong zegt men? Nou zit ik op dag 12, voor mij (te) vroeg voor een eisprong gezien mijn vorige cycli. Vanmorgen echt best een boel eiwit-achtige afscheiding toen ik opstond. Ik meteen maar een ovulatietestje er tegenaan gegooid die negatief was. Ik had ook niet verwacht dat ie positief zou zijn, verwacht mn ei zondag ongeveer. Maar waarom dan nu ineens die afscheiding? Iemand ooit eerder gehad? Als ik nu terugdenk heb ik dat een aantal cyclussen geleden ook gehad, toen kwam mn ei een week daarna. Zou dit een soort rare voorbode zijn van mijn lichaam? Zo van: bereid jezellf (en je vriend hahaha) maar vast voor? De vruchtbare periode komt eraan?
 
Hallo meiden! 
 
Een tijdje meegelezen inmiddels.. wij zitten in onze 11de rondje.. Kan iemand mij vertellen hoe je er niet mee bezig kan zijn en het niet zo zenuwslopend is om te wachten tot NOD? ?Ik moet nog 12 dagen wachten en zit nu alweer in spanning. Misschien ook omdat het nog steeds niet gelukt is..?
Groetjes!
 
Jeetje Suusje, dat is al een beste tijd zeg! Als ik zou weten hoe je er niet mee bezig kan zijn zou ik het je graag vertellen. Hier ronde 8 (pas vergeleken met jou) maar ik ben er ook veels te veel mee bezig. Het advies "je moet er niet zo veel mee bezig zijn, laat het los dan ben je zo zwanger" is dan voor mij ook een echte dooddoener. Ik lees graag mee wie wel de gouden tip heeft!
Hebben jullie het er al over gehad om naar de huisarts te gaan? Bijna een jaar al zeg... Ik duim voor je!
 
Graafland dan was mn nod afgelopen vrijdag.. en heb gisteren voor de zekerheid getest deze was negatief! Ik ga er van uit dat ie uiterlijk donderdag komt. Ga bijna in doem scenario's denken, ook ik zit veel te veel op google haha
Suusje wat ik mezelf heb voorgenomen rond mn eisprong tot een paar dagen voor nod zo min mogelijk op deze site te zitten en niet op google te zoeken naar zwangerschaps dingetjes. Heeft mij een hoop rust gegeven. En dan zo tegen de nod zit ik hier ook 20x op een dag :p maar kan me voorstellen dat je geduld op begint te raken in ronde 11.
 
@ Ananasss ja, we hebben samen afgesproken dat als het na ronde 12 nog niet gelukt is, we naar de huisarts gaan.. Toch best spannend ook. 
We gaan maar weer duimen deze 2 weken. 
@ Jillla idd misschien een goed idee om hier en van Google weg te blijven voorlopig..  Maar ja..  het is ook wel erg fijn om hier te lezen dat je absoluut niet de enige bent. Geeft ook wel weer hoop en steun.
 
Terug
Bovenaan