NOD augustus 2018

@ditbenik en ik weet dat mijn vriend het goed bedoeld. Hij heeft al twee kinderen. En die persoon was ruim 7 jaar ouder dan ik nu ben en ook nog eens 2 kinderen in 1 jaar tijd gekregen heeft en dat doet zeer. En dan denk ik waarom zij wel en ik niet.
Maar inderdaad even huilen en dan weer verder gaan werkt wel. Maar doet toch van binnen zeer. En dan werkt het niet altijd als ze met dat bekende zinnetje komen, je moet er niet te veel mee bezig zijn?
 
 
 
@avb89:
ja de 1e was ik na 1,5 jaar spontaan zwanger.. we waren iedere maand flink bezig, je bent dan wel teleurgesteld steeds.. we kregen een maand voordat ik zwanger raakte de sleutel van ons huis en was er daardoor ook totaal niet mee bezig... en van de een op andere dag wist ik geweest dat ik zwanger was, hoefde er niet eens een test voor te doen eigenlijk..
ik ben niet naar de HA geweest of onderzoek laten doen.. zou ik nu wel doen nu we met een 2e bezig zijn, voor ons nu ronde 4... en de teleurstelling was er deze keer al wel snel :-( 
 
hoop dat het voor jou snel zal lukken!:)
 
@Ananasss nee hij leest niet mee indd, maar soms vraagt hij wel 'wat vertel je dan allemaal of wat zeggen ze dan'? Ik ben de slechtste leugenaar op de planeet dus dan komt het toch nog wel aan het licht :p
@Kimberley, ik begon de 2e dag van mijn menstruatie, het best schijnt te zijn op de 1e dag maar dat was ik vergeten. Ik zie wel echt duidelijk wat verschillen nu ik het echt 1 hele cyclus aan het bijhouden ben. Heel benieuwd hoe dat volgende maand gaat zijn, of het echt op dezelfde dagen weer zo verloopt. 
 
Hoi dames,
Ik lees nu al een tijdje mee op dit forum en ik praat graag met jullie mee :). Wij zitten nu in ronde 4 voor ons eerste kindje. Vandaag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen (ofja, liever niet natuurlijk) maar er is nog niks te zien, al had ik vanochtend wel wat flinke krampen. Als ik het volgens mijn langste cyclus bereken, zou ik tot vrijdag nog ongesteld kunnen worden. Ik heb niet echt veel last van symptomen alleen ben ik ontzettend moe. Elke dag na het werk moet ik eerst fftjes een uurtje slapen. Al kan dat natuurlijk ook door de warmte komen.. Ik kan ook ineens elke ochtend voor een goeie naar de wc?! Ik heb nogal moeilijke darmen dus dit is echt een genot, hahaha.
Ik heb gisteren al een test gedaan en deze was helaas omo wit :(. Ik denk dat ik het beste tot vrijdag kan wachten om weer te testen maar het is zooo moeilijk...
X
 
Oh Lienelie, spannend! 
Ik denk dat het verstandig is dan nog even tot vrijdag te wachten. Klinkt nog ver weg maar je bent er zo. Hopelijk komt dan wél dat streepje! 
 
Ja, ik ga sterk zijn en tot vrijdag wachten! Heb ook geen testen meer in huis dus dat scheelt.. :) De voorgaande maanden was ik er niet zo mee bezig maar nu is het hier op het werk ook zo rustig dat je er automatisch veel meer mee bezig bent. Ben niet meer van dit forum af te slaan :p
 
Ladies,
Ik heb nu al eiwitachtoge afscheiding. Hele klodders☹️. Moet ik nu al aan de klus? Mn ovulatietest is nog niet positief ik zot op dag 10 cyclus van normaal 28 dagen.
 
Terug
Bovenaan