NOD augustus 2018

@Graafland: ook hier zelfstandig werkend en dus een beetje in de komkommertijd zo in de zomervakantie. Extra genieten van het mooie weer dus ;)
Helaas wel genoeg tijd om toch weer achter het forum te duiken hahaha. LAAT HET LOS!
@Ananass: ik heb wel eens gelezen dat je dat eiwitachtige spul krijgt tot en met je eisprong. Dus het hoeft niet per se nu met je eisprong te zijn denk ik. Ik heb dat sowieso niet zovaak...
@Diamantje: als je lichaam nog aan het ontpillen is dan kan je zo een cyclus overslaan. Of duurt het een tijd voordat je weer een eisprong hebt. Sommige meiden hier hebben wel eens een cyclus van 50 of 60 dagen gehad. Miss heb je gewoon geen eisprong gehad ?
 
Hahaha ooh Joena, maar echt he! 
Ik roep mezelf ook vaak tot de orde in dit soort 'easy weeks' qua werk. Niet te doen natuurlijk. Als dan mn eisprong is geweest en het wachtbankje weer in beeld is! Donderdag weer een gesprek voor een mogelijke klus, hopen dat het doorgaat dan heb ik weer wat minder tijd om hier te zijn. 
(Hoe gezellig en fijn het ook is om met jullie mee te lezen en kletsen en te doen!) 
@Ananas, bij mij begint die witte afscheiding ook ruim voor de eisprong (dag of 4/5) dus een week ervoor is ook niet gek. Ik zie dat mijn afscheiding dan langzaam wat veranderd. Is dus zeker niet gek als je lijf zich al vroeg op de eisprong voorbereid!
Zelf vind ik het altijd wel fijn, maakt het wat makkelijker met de seks ook want ervoor en erna ben ik altijd errug droog en hebben we soms wat hulp nodig. (OMG dat ik dit vertel. Hij vermoord me nog!) 
 
Dat cervix slijm is hier ook geen pijl op te trekken hoor. Ene keer voor mn eisprong zie ik het maar ook soms erna pas.. nu heb ik altijd wel last van normale afscheiding. Volgens mij is de week voor eisprong dat je meer hebt en de weken na je eisprong naar de nod de minste afscheiding.
.. en als je zwanger bent veelll dus iedere keer dat ik na mn eisprong veel afscheiding heb ben ik in mn hoofd al een kinderwagen aan het kiezen ?
 
HAhaha Graafland, je mag hier lekker anoniem alles delen ? En neem aan dat je vriend niet meeleest dus uh.. je mag blijven leven hihi
en jillla, die kinderwagen heb ik ook al 7x uitgezocht ? Alleen is er bij mij tussen m'n ei en nod echt helemaaaaal geen peil op te trekken. Dus ben bang dat die regel van veel afscheiding = zwanger bij mij helaas niet geldt..
 
Hier gisteren ietsje bruine uitvloeiing, echt een minuscuul beetje. Vandaag weer een beetje met een beetje roze bloed. Wat betreft eisprong zou het precies kunnen dat dit een innesteling is ? verder al dagen last van vermoeidheid misselijkheid en duizeligheid, maar ik heb het idee dat dat meer door het weer komt. Hopen dat het nu dus eindelijk een leer raak is?
 
Ik zit ondertussen op 7dpo. Heb nog steeds die vervelende puistjes. Ben zooo moe en kwam vanmorgen mn bed niet uit! Terwijl ik toch zeker 7.5 uur slaap heb gehad. Ook heb ik een raar gevoel aan mn buik. Voelt net als spierpijn, net alsof ik gisteren flink wat sit-ups heb gedaan. Dit heb ik nu al de hele dag.. :(
 
Kimberly ik temperatuur zelf niet maar als dit je eerste keer is zou ik morgen ochtend beginnen anders weet je nog niet wat voor jou een normale, hoge of lage temp is
 
Terug
Bovenaan