NOD augustus 2018

Hooii ik sluit me dus ook aan. Ik zou mijn NOD hebben op 10 augustus maar ik zit nu op dag 19 en doe elke ochtend een ovu-testje maar tot nu toe zijn ze allemaal negatief. 
Vraag me af wat dit betekend en of er uberhaubt wel een eisprong komt...
Ja of ik ben gewoon veelste ongeduldig. 
 
Hey ashley had je berichtjes bij juli gelezen. Net begonnen of al langer bezig? Als je bijv net van de pil af bent of een miskraam hebt gehad kan het wat langer duren voor je cyclus weer op gang komt. Of misschien heb je hem al wel gehad! 
 
@jilla 
hey, ja ik ben net van de pil af dus het moet waarschijnlijk nog op gang komen dan maar ik dacht het zal wel rond de 14e dag zijn. Heb voor de pil altijd een hele regelmatige cyclus van 28 dagen gehad. En ook bij mijn vorige zwangerschap (we gaan nu voor een tweede kindje), na het stoppen met de pil direct weer die regelmatige cyclus van 28 dagen en rond dag 14 ook een positieve ovulatietest.
vandaar dat ik even niet weet of dit allemaal normaal is zegmaar
 
Ik ben ronde 2 beland met cyclus van 39 dagen wij hebben een zoontje van 20 maanden 
ik gebruik de flo app en ovulatie testen mn ovulatie loopt gelijk met mn app dus dit is de laatste maand dat k het doe ik heb ze van de action .. 
mijn nod is 23 augustus pas door mn lange cyclus
ik ben sinds mn zoontje 6 maanden is al niet aan de anticonceptie omdat ik er erg down van werd ! Bij mn zoon 1,5 jaar over gedaan hoop nu sneller succes dames! 
 
Ik heb de hele dag al af en toe wat pijn/steken bij mijn baarmoeder. Als t goed is wordt ik pas over een week ongesteld (of eigenlijk liever niet natuurlijk) dus ben benieuwd wat dit nu weer is.
 
Ik heb mijn nod aanstaande dinsdag, vandaag wat steken gehad en nog steeds zoooo moe :( heb nergens kracht voor en ik stoor me echt aan alles. Ben beetje bang dat dit het bekende humeurtje is dat ik wel vaker krijg voor mijn ongi
 
Zijn er meer mensen die de paarse ovu testen van de action gebruiken?
@kellebella misschien kan ik dit ook wel aan jou vragen
ik heb net dus weer getest en weer negatief wordt er niet goed van. Maar het valt me nu op dat het vakje witter is dan normaal. De voorgaande twee dagen had ik elke ochtend een super licht streepje maar op de verpakking staat dat dat gewoon een negatieve uitslag is. Het is pas positief wanneer die even donker of donkerder is als het teststreepje. 
Vandaag is er helemaal geen streepje, ook geen lichte. 
Ik ga dan toch twijfelen of die testen wel helemaal goed zijn en ik dus gister/eergister toch m’n ei heb gehad. Wat denken jullie?
 
@ashley-xxx:
ik gebruik ook de ovulatietesten van action. Ik ben vanaf de 1e dag vanaf in niet meer ongesteld was begonnen, omdat m’n vorige cyclus ineens een week korter was. Ik had vanaf dag 1 steeds hele lichte streepjes.. ik zit nu op dag 12 van m’n cyclus, 8 dagen getest en sinds vandaag word hij ineens donkerder, maar nog niet zo donker als de teststreep. 
Ik snap je twijfel, heb ik ook wel een beetje..?
 
Terug
Bovenaan