NOD augustus 2018

Hoi allemaal, over drie dagen is het voor mij tijd om te testen! Ik ben heel benieuwd. 
Vanmorgen schrok ik in ene van mijn tepels. Had het idee dat deze echt donkerder zijn, maar alleen mijn tepels en niet het tepelhof daaromheen? Wat zeggen jullie daarvan?
Ook al een paar keer misselijk geweest en afgelopen zondag overgegeven maar weet niet of dat griep was of hier iets mee te maken heeft. Het is de eerste officiële ronde voor ons. 
Welke testen vinden jullie het meest betrouwbaar? Ik twijfel aan de testen van de action... 
 
liefs Pinky
 
@ Ashley, Ik denk dat het misschien toch ook met je cyclus te maken kan hebben dat ie nu misschien toch anders uitvalt? Omdat je net pas weer gestopt bent met de pil. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nog geen ervaring heb met ovu testen..
@Yuliaatje, hmm spannend. Laten we toch hopen op iet anders..
Hier nog geen menstruatie in aantocht.. Morgenvroeg maar weer is testje doen maar heb geen goede hoop. Heb niet echt ergens last van
 
Ik gebruik de Ovu testen van sensitest en ben daar erg tevreden over. Nu 2 keer mijn ei ermee gevonden. Ik zorg wel dat ik het niet met ochtend urine doe en dat ik de 2 uur voorafgaand niet teveel drink. Dit zou beide de testen negatief kunnen beïnvloeden.
De eerste keer ( direct na het stoppen met de pil) was mijn ei er op dag 20. Ik teste vanaf dag 11 dus begon ook behoorlijk te twijfelen maar op dag 20 een knaltest. En de 2e ronde ging ik ovutesten op de dag dat ik een beetje zeurderig gevoel in mijn buik had ( menstruatie gevoel) en toen had ik ook een knaltest in handen. Dit was op dag 14.. dag 15 was hij toen ook nog donker en dag 16 werd de streep een stuk lichter ? 
 
@lieneli dit was voor jullie ronde 4 toch? En hoe lang was je langste cyclus tot nu toe? Je schreef eerder dat je flinke krampen had gehad .. kan het zijn dat je toen je ei hebt gehad ?
Ik heb bij mijn ei echt het gevoel ongesteld te moeten worden gedurende 1.5 dag..  
 
Wie heeft er ook zoveel honger opeens?? Kreeg gister laat echt nog zin in eten en vandaag toen ik opstond ook meteen honger. Normaal ontbijt ik nooit en nu begon mn buik te rammelen? lekker vreemd weer dit. 
@ lienelie, ik hoop dat je positief test! heb gelezen dat er ook een heleboel vrouwen zijn die helemaal geen kwaaltjes hebben en toch zwanger zijn. Ik duim voor je!!
 
Hmm nouja als de testen negatief blijven dan hou ik mijn nod gewoon eerst even aan op 10 augustus, als ik dan negatief test dan wacht ik maar gewoon tot ik ongesteld wordt (of juist niet hoop ik ;)). 
@IDMH Ik denk dat ik de volgende ronde ook maar de sensitest sticks ga kopen, hoor er veel goeds over. Dat stelt me we gerust trouwens dat jij de eerste ronde pas op dag 20 positief teste haha het kan dus nog  
@lienelie ja ik hoor van wel meer mensen ook dat je na het stoppen met de pil soms wel een cyclus van 36 dagen of nog wel langer kan hebben.... hoop t alleen niet duurt allemaal zo verschrikkelijk lang  
@KBtje oke top! Wel vooruitgang dus, laat je ff weten of die morgen nog donkerder is? Wanneer heb jij je nod?
 
 
@yuliaatje dat was bij een van me vriendin wel het eerste duidelijke zwangerschapsteken ;-) wnnr is je nod ?
 
@ashleetje 
zeker kan het nog ! Ik zou als ik jou was gewoon blijven testen tot je hem hebt gevonden ☺️ En je goed aan de gebruiksaanwijzing houden 
 
Terug
Bovenaan