NOD augustus 2018

@IDMH, ja ronde 4 idd. Mijn langste cyclus was 34 dagen. Ik zit nu op dag 33 dus de kans is groot dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik zou (volgens de app) m'n ei op woensdag 18 juli gehad moeten hebben, alleen kreeg ik zaterdag 21 juli de middag en avond ontzettende krampen en was ik de dag erna heel duizelig, misselijk en hoofdpijn. Heb toen echt heel de middag op bed gelegen want ik kon niks.. Zou het kunnen dat het vrijdag een eisprong is geweest? Ik heb dat nog nooit gevoeld dus heb geen idee. We hebben die ochtend toen wel nog seks gehad dus dat zou positief zijn.... :)
@Yuliaatje, ik heb totaaal geen honger juist? Normaal kan ik veel eten maar nu helemaal niet? Heb alleen wel een flink opgezette buik. Das dan weer jammer, haha. Hoop ook zo dat ik een van die vrouwen ben zonder symptomen! We zullen zien...
@Ashley, ik hoop het ook niet voor je! Zo vervelend. Mocht het niet gelukt zijn deze maand, gaan wij het ook is proberen met ovutesten. Ben heel benieuwd hoe dat uitpakt
 
@lieneli 
wat spannend dan voor je ! Het zou zomaar kunnen dat je toen je ei gevoeld hebt maar een innesteling kun je ook voelen dmv kramp.. kan dus alle kanten op als je nog geen regelmatige cyclus hebt. 
Ga je morgenochtend testen ?
Ik heb nu de app van p.c geïnstalleerd om mijn cyclus bij te houden maar ik zou hier zeker kort na het stoppen met de pil geen vertrouwen in hebben mbt het berekenen van je ovulatie .. ik check dus gewoon met ovulatietesten. ( iets met controle freak ?) 
Bij mijn dochters was ik er totaal niet mee bezig en wist ik echt een kwart van wat ik nu weet over ovuleren, vruchtbare dagen etc ?
 
@ Jilla, ah wat jammer. Is toch steeds weer een domper :( Maar idd, volgende ronde nieuwe kansen!
@ IDMH, Ja ik ben heel benieuwd wat het geweest is. Ik ga morgenochtend weer een testje doen. Probeer er niet te veel van te verwachten.. 
Haha, ja ik denk dat ik vanaf volgende maand ook aan de slag ga met ovulatietesten. Moet me daar nog wel ff in gaan verdiepen want ik weet er ook nog niet het fijne van, haha. Oh, bij beide dochters dus 'spontaan' zwanger geworden? 
 
@ lieneli ik had me, toen we besloten om voor een baby te gaan, voorgenomen niet gelijk aan ovulatietesten te beginnen ? maar een vriendin was op dat moment net zwanger en had nog een volle verpakking over dus of ik die wilde hebben want zij was er erg blij mee geweest ?? zo gezegd, zo gedaan. 
Ik heb een tweeling ? maar toen was ik binnen 6 weken zwanger na het stoppen met de pil. Ik was gestopt maar had nog geen hoge verwachtingen (ik was toen 23 dus dat zal ook meespelen) 
 
@ IDMH, Jeetje wat snel! Wel heel fijn dat wanneer je de keuze maakt voor een kindje, het dan meteen lukt. Niet dat ik al wil klagen na nu bijna 4 rondes, maar je bent er toch elke maand weer mee bezig wanneer je NOD nadert. Ik ben zelf 'nog maar' 24 en mijn vriend 32, maar ik hoop toch dat het ons snel gegund is :) 
 
Terug
Bovenaan