NOD augustus 2018

@GinaG spannend ! Wachten is zo niet leuk ! ? 
 
@Lieneli toen was het inderdaad de eerste ronde gelijk raak, al wist ik toen nog helemaal niet hoe die rondes in elkaar staken ☺️ Nog maar 1 nachtje wachten voor jou ... 
 
Hoi allemaal,
Hier ook aan het wachten op mijn NOD. Deze zou morgen moeten zijn. Is nu 2e ronde na stoppen met de pil.. had deze week wel al wat 'spatjes' helderrood bloedverlies met menstruatiekrampen.. en vandaag niks.. iemand hier ervaring mee? Had dit voor de pil nooit. Kon het wachten niet laten en heb een vroege test gedaan gisteren, maar negatief... merk dat ik nu al ongeduldig ben terwijl mijn man niet wil dat ik er zoveel bewust mee bezig ben.. hoop dat dit minder zal worden..
 
 
Het zoeken van mij ei is allemaal nieuw voor mij?. Volgens de verpakking van de sensitest  moet ik beginnen op dag 13 met testen en dat is 5 augustus. Ik ben heel benieuwd?
 
Ik heb een vraagje misschien weten jullie dat.. deze ronde (8) begonnen met ovu testen met die van de action. Het streepje werd steeds donkerder, nog niet zo donker als ie moest zijn en die volgende dag streepje amper meer te zien? Heb ik de piek tussen die 2 testen gehad of moet ik nog blijven doortesten?
 
@hopefully
ik had dat ook. Volgens de bijsluiter heb je dan ovulatie gehad, maar ik hoor ook van mensen dat dat dan toch een ovulatie voorstelde ook al hebben ze niet een tweede donker streepje gehad. Je hebt er dus eigenlijk niets aan maar... misschien toch andere testen gebruiken. Als het nu bij mij niet raak is ga ik ook andere ovulatietesten gebruiken. 
 
@IDMH
Dat geeft een beetje hoop! Wist niet zeker of veel honger met een evt zwangerschap te maken zou kunnen hebben. Moet nog even wachten 5 daagjes en dan ga ik testen hihi
@lienelie
Ik hoop het ook echt voor je! Ik ben zelf ook nog 'jong' 22 jaar. Wij zouden toch snel zwanger moeten zijn als alles goed is. Ik gun het je zo
XO
 
 
 
Terug
Bovenaan