NOD augustus 2018

@Hopefully:
ik gebruik nu ook de testen van de action.. sinds vandaag worden ze donkerder de 2e streep, maar nog niet zo donker als de teststreep.. ga vanavond wel gezellig doen met m’n vriend, hopen maar dat dit het juiste moment is? 
ik vind het ook wel onduidelijke testen, ik heb al vanaf de eerste dag dat ik test (dag5) bijna iedere keer een lichte 2e streep
 
@pinky55
Dankje voor je reactie!
Mmm oke dan wacht ik mn Nod maar af en daarna idd andere testen gebruiken.
Iemand een voorkeur voor welke?
@kbtje 
Hihi ja hopelijk is het juiste moment! Heb rond die test ook gezellig gemaakt dus hopen dat t raak is. Duurt voor mn gevoel erg lang en dan krijg je ook nog reacties in je omgeving ja dan moet je er niet mee bezig zijn ben je zo zwanger:( (heb t op het werk namelijk helaas verplicht moeten melden)
 
@hopefully ik heb zelf meestal cyclus van 26-27 dagen en ook vaak wat jij beschrijft oplopende testen en dan dag niks en dag daarna weer donkerder dag daarna knal al paar x gehad...
heb ze zelf vaak van sensitest 
deze x van clearblue maar niet goed gebruikt volgende maand elke dag gebruiken
nu nog paar dagen wachten 7-8 is mijn NOD 
 
@Yuliaatje, lief van je! Laten we het hopen! Voor jou ook spannend.. Ik ga voor je duimen :) 
@ Hopefully, ik hoor altijd goede verhalen over Clearblue. Lijken mij fijn omdat die smileys weergeven en geen streepjes. Stuk duidelijker ook meteen denk ik?
 
@hopefully:
werden we maar gewoon allemaal meteen zwanger! Dan waren we er ook allemal niet zo mee bezig! Hier hetzelfde hoor, je wilt er niet zo mee bezig maar, maar doe je onbewust toch.. en met de testen wil je graag duidelijkheid. 2 vriendinnen van mij weten het daar kan ik m’n ei (lekkere woordkeuze?) gelukkig bij kwijt.. wat vervelend dat je het verplicht moet vertellen, maakt het ook niet makkelijker al die vragen en goedbedoelde adviezen, maar de persoon zelf heeft er niet altijd wat aan.. hoop voor je dat het lukt deze ronde!! Zal voor je duimen!?
 
Hopefully ik gebruik ook testen van action en bij mij worden ze ook nooit zelfde als teststreep maar ik moet zeggen na die eerste maand weet ik ze perfect te lezen. En ook na je piek kun je zwanger worden he! Dus als ie voor het eerst lichter is gewoon nog een keer proberen.. wil namelijk niet zeggen dat je eisprong is geweest.
 
Hi ladies, 
Ik ben nieuw hier en leek me leuk om aan te haken. Ik ben in volgens mij in mei (weet het niet precies meer) en zijn het sinds half juni aan het proberen.
Werd 8 juli voor het eerst écht ongesteld, dus kon daarna ongeveer gaan tellen maar weet dus eigenlijk mijn cyclus niet goed. Als ik uitga van 28 dgn zou mijn NOD 5 augustus zijn. Nu al wel sinds 2 dagen iets van bruine kleur te zien, maar dat had ik vorige maand ook voordat het echt doorzette zeg maar. Spannend!
 
Ah Jilla, wat balen :( 
 
Als ik zo even teruglees (ik ben er even een dagje niet haha!) dan geven die testen van Action niet echt een lekker resultaat. De verhalen die ik lees over de sensi testen doen het dan een stuk beter.. 
Ik zit nu op 5 DPO, nergens last van eigenlijk. Wel moe, maar ben laatste week laat gaan slapen en het is natuurlijk warm op de slaapkamer en ik word daardoor veel wakker. Had de afgelopen dagen wel last van wat steekjes maar zoals gezegd begreep ik al dat je dat ook kunt hebben als je eisprong net is geweest (ovulatiepijn - de eicel reist naar je baarmoeder af) 

Ben benieuwd naar alle testen en ovulaties ;) 
 
Terug
Bovenaan