NOD augustus 2018

Ik heb geen ervaring met de action ovutest. Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt en die waren van de Etos. Die vind ik prima werken. 
 
Hier gisteravond wat menstruatieachtige krampjes gehad. Vandaag heel klein beetje bruine uitvloeiing maar verder nog niks.  Mijn NOD is 7 augustus 
 
@KBtje: dankjewel ? op dit moment heb ik wel het gevoel dat ik gewoon keihard ongesteld ga worden helaas.  Dus ben er een beetje bang voor. Wel vreemd dat het dan nu al zo voelt. 
 
@dit Ben ik:
niet leuk? nog eventjes afwachten!! Dat wachten is alleen het ergste.. bij mijn eerste wist ik gewoon voordat ik een test deed dat ik zwanger was, maar weet niet of dat voor iedereen geld? hoop het voor jou! Ben je al lang bezig? 
 
KBtje hoe sta jij er eigenlijk voor? Telefoon werkt niet mee dus kan niet goed terug lezen.. 
ik duim voor jullie allemaal wiens NOD er aan zit te komen en voor wie er aan de klus moet. Wij probeerde t gewoon toch zeker wel om de dag te doen en (omdat ik dus kriegel werd van die testen van de action) ik dacht dan moet het vast ergens het goede moment zijn. 
Maar zelf nu wat buikkrampen heel laag links onder.. ik ben een beetje bang dat ik ongesteld ga worden. 
 
 
 
Terug
Bovenaan