NOD augustus 2018

@KBtje: we zijn nu 8 maanden bezig. Deze maand voor het eerst met ovulatietesten omdat mijn cyclussen nogal verschillen.  Verder ook gewoon heel regelmatig leuke avondjes gehad samen dus had echt een beetje gehoopt dat het deze maand dan eindelijk een keer gelukt is. Ik was er deze maand juist ook veel minder mee bezig maar met die lange cyclussen is dat wachten echt killing. Moet ook zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen begint te zakken als het nu weer niet zo mag zijn. 
 
@pinky55 laten we het hopen! Al verwacht ik niets zo de eerste ronde waarbij we er nog niet super serieus mee bezig zijn we zien het wel ;) maar zou super gaaf zijn btw.
Ik had bij de action testen ook alleen maar negatief, toen de testen van de etos die waren meer dan een week knal positief haha.. Dus uh wij gaan straks lekker zonder ovu testen verder en we zien wel op goed geluk :)  we hebben geen haast 
 
Wat een gezellig drukte hier! Hier druk aan het testen met cb ovulatie testen en door een klein griepje ook wat afwezig geweest.
gisteren begonnen met tarwekiemolie, nu afwachten tot ik me eisprong vind. 
 
@pinky55:
wij zijn nu bezig met ronde 4.. had de eerste 3 keer een regelmatige cyclus 56/26, maar de laatste was ineens 19 dagen, ik dacht eerst een innesteling maar helaas, m’n menstruatie was de laatste keer ook maar 4 dagen.. ben na m’n menstruatie gelijk begonnen met action ovulatietesten, vind die erg wazig, elke dag een vage 2e lijn.. vandaag zijn ze wel donkerder!
bij mijn dochtertje heeft het 1,5 jaar geduurd. Dus mijn verwachting nu was ook dat het niet meteen zou gebeuren.. word er wel zenuwachtig van.. in mijn omgeving zijn er veel zwanger en vrij snel dus dat helpt helaas niet echt! Maar we blijven positief en gezellige avondjes hebben?
 
@dit ben ik:
oh wat vervelend!? dat wachten is idd echt niet leuk! Hoe lang zijn jou cyclussen? Mijne zijn vrij kort 25/26 de laatste zelfs 19.. was echt verdrietig.. ik was doorvoor niet aan de pil, maar hield m’n cyclus ook niet bij.. na de geboorte van mijn 1e dochtertje wist ik meteen dat ik een 2e wilde, maar mijn vriend wilde het niet.. nu dus eindelijk samen besloten om voor een 2e te gaan.. dus kan gewoon niet wachten.. ben er onbewust wel echt mee bezig.. door de testen ook natuurlijk en dan werken ze nog niet eens echt super? 
hoop dat je deze maand geluk hebt! En dat het raak is!?? probeer positief te blijven!!
 
@KBtje tarwekiemolie zorgt voor een betere innesteling. Staan heel veel positieve dingen op internet, maar ook natuurlijk negatieve dingen.
daarnaast drink ik minder koffie en thee ivm cafeïne waardoor ik meer water drink. Ook snoep, chips en koek eet ik minder en daarvoor neem ik groente, fruit of een handje nootjes. Het mag nu wel eens zover zijn dat ik positief nieuws kan melden.
 
Ik moest heel wat bijlezen zeg!
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Inmiddels 25 dagen na nod. ..
Dan lees ik gisteren in de ouders van nu dat artikel over vrouwen die zijn bevallen zonder dat ze wisten dat ze zwanger waren en slaat mijn hoofd toch weer op hol.
Kans is iets van 1 op een triljoen geloof ik, maar oke...
Zwangerschapstesten doe ik niet meer sinds de negatieve bloedtest. Doe nu om de dag een cb ovu test in de hoop iets op te sporen. 
Ben nu zover over nod heen dat ik er helemaal niet meer op wacht en eerder bezig ben wanneer ik huisarts weer ga bellen (denk als mijn zoontje 1 wordt in september dan ben 2 maand na nod dat is toch wel een serieus probleem dan toch?)
 
 
@dit ben ik.
Dat gevoel dat je beschrijft heb ik nu ook. Ik zit de hele dag al te wachten op een bloeding. Terwijl het wel voelt als een beginnend ongesteldheid. Terwijl mn NOD komende week pas zou beginnen. Wel heb ik wat gelige afscheiding. Misschien dat dat wat zegt? 
Zo wordt je wel een beetje in twijfel gebracht. Wel of niet? Aan de ene kant denk ik, laat maar komen die bloeding, kunnen we door naar de volgende ronde, maar aan de andere kant hou je ook een beetje hoop. Ik denk dat de bloeding vanacht wel zal losbarsten. Balen ?. 
 
Terug
Bovenaan