@pinky55:
wij zijn nu bezig met ronde 4.. had de eerste 3 keer een regelmatige cyclus 56/26, maar de laatste was ineens 19 dagen, ik dacht eerst een innesteling maar helaas, m’n menstruatie was de laatste keer ook maar 4 dagen.. ben na m’n menstruatie gelijk begonnen met action ovulatietesten, vind die erg wazig, elke dag een vage 2e lijn.. vandaag zijn ze wel donkerder!
bij mijn dochtertje heeft het 1,5 jaar geduurd. Dus mijn verwachting nu was ook dat het niet meteen zou gebeuren.. word er wel zenuwachtig van.. in mijn omgeving zijn er veel zwanger en vrij snel dus dat helpt helaas niet echt! Maar we blijven positief en gezellige avondjes hebben?
@dit ben ik:
oh wat vervelend!? dat wachten is idd echt niet leuk! Hoe lang zijn jou cyclussen? Mijne zijn vrij kort 25/26 de laatste zelfs 19.. was echt verdrietig.. ik was doorvoor niet aan de pil, maar hield m’n cyclus ook niet bij.. na de geboorte van mijn 1e dochtertje wist ik meteen dat ik een 2e wilde, maar mijn vriend wilde het niet.. nu dus eindelijk samen besloten om voor een 2e te gaan.. dus kan gewoon niet wachten.. ben er onbewust wel echt mee bezig.. door de testen ook natuurlijk en dan werken ze nog niet eens echt super?
hoop dat je deze maand geluk hebt! En dat het raak is!?? probeer positief te blijven!!