NOD augustus 2018

@KBtje: hopelijk gaat het deze keer voor jullie wat sneller. Het lijkt mij op dot moment wel prettig om kortere cyclussen te hebben maar dat heeft natuurlijk ook weer zn nadelen.  Mijn cyclussen verschillen tussen de 29 en 41 dagen. 
@beatygirl: hopelijk voor jullie deze ronde ook meer geluk
@ ju81 ik vind dat je er nu al behoorlijk lang overheen zit. Wat onwijs vervelend voor je zeg. Hopelijk gebeurt er snel iets want dan kun je tenminste verder
@G-G: ik heb nu inderdaad zoiets van kom dan meteen maar door. Dan drink ik er dot weekend wel mooi een wijntje op
 
 
@beautygirl:
heb het meteen opgezocht, idd veel goede verhalen over tarwekiemolie. Ga deze onthouden!? laat je ons weten als het voor jou geholpen heeft?
 
@ju81:
Lijkt me idd een goed idee om de HA te bellen. Kan geen kwaad toch om het eea na te laten kijken! Hoop dat het eenmalig is en dat je gauw weer een normale cyclus hebt!
 
@ditbenik:
tijdens de zwangerschap van mijn dochter was ik er niet zo mee bezig als nu. Ik heb voordat we zwanger wilde raken een bacteriële infectie aan m’n baarmoedermond gehad.. daar ben ik aan geholpen en toen was het weg.. we zijn toen een tijdje gestopt met proberen.. na een tijd weer begonnen, zaten toen in een nieuwe fase van een huis kopen, eenmaal de sleutel en klussen was ik er helemaal niet meer mee bezig en raakte ik gelijk zwanger.. denk dat ik maar weer moet verhuizen?  
het wachten met een korte cyclus duurt minder lang dus dat is wel fijn! Wat is ieder vrouwenlichaam toch anders.. zo gek
 
Beetje laat bericht dit, maar ik werd net wakker met enorme krampen zo erg dat ik niet meer kon liggen. Naar de wc gelopen en had met afvegen wat bruin bloed. Nou ben ik dus bang dat ik ongesteld ga worden :(  mijn nod zou over 4 dagen pas zijn.. 
 
@yuliaatje:
oh nee! Kan het niet een innesteling zijn? 
 
Hier duidelijk een eisprong! Test geeft het nu ook aan, gister overdag eigenlijk al donkerder aan het worden.. nu ook ovulatiepijn! 
De testen van action kunnen dus wel een eisprong opsporen.. ?
 
@KBtje: super dat je toch je eisprong hebt gevonden!
 
Wij zijn anderhalf jaar geleden verhuisd dus dat gaan we nu maar niet weer doen ?
 
@ Yuliaatje, ow :( Heb je dat vaker voordat je je menstruatie krijgt? Hoop op iets anders voor je..
Ik heb vanochtend getest maar helaas weer negatief. Hopelijk komt m'n menstruatie vandaag of morgen dan weet ik waar ik aan toe ben.
 
@kbtje fijn dat je hem gevonden hebt ? dan is er toch ‘hoop’ voor de action Ovulatietest gebruikers ?
 
@yuliaatje hopelijk is het een innesteling geweest.. 
voor de mensen die vandaag kunnen testen hoop ik ook een positieve uitslag ?
 
Terug
Bovenaan