Bummer Lienelie... Je staat er wel positief in zo te lezen dus indd: nieuwe ronde en nieuwe kansen.
@KB'tje YEEY voor de eisprong! Geniet ervan & zet de airco maar weer aan op de slaapkamer haha 😉
@G-G, ik had dat vorige maand ook, 2 dagen voor NOD echt enoooorme krampen. Meer dan dubbel van normaal, en geen menstruatie. Had 2 dagen daarvoor een kleine bloeding gehad dus begon toch te denken 'misschien...' maar 1 dag na NOD (ik had nét voor de zekerheid een testje gedaan) barste het alsnogin full swing los.
Merk overigens bij mij ook dat mijn normale menstruatie klachten totaal anders zijn sinds we ermee bezig zijn. kVoel echt ineens zoveel meer, komt natuurlijk omdat ik erop let terwijl ik dat vroeger nooit deed. Toen was het alleen maar irritant dat mijn rechterborst vaak de 7 dagen voor NOD al begon te irriteren ;-) Nu hoop je toch dat het een eerste symptoom is!
@Yuliaatje, hoe is het vandaag, nog geen ongi?
@Beautygirl, ik kende dat ook niet van de tarwekiemolie. Wanneer zou je daarmee moeten starten in je cyclus? Ik denk niet dat ik dat ga proberen maar ben wel ff benieuwd haha!