NOD augustus 2018

En hier nog geen bloeding. Ik werd vanacht wakker en het voelde dat ik ongesteld ging worden of dat het net was begonnen. Naar de wc, geen bloeding. Nu net weer op de wc geweest. Mijn buik voelt nu vrij rustig, maar geen bloeding. Wat is dit toch? Normaal als ik voel dat ik ongesteld ga worden, wordt ook het ook binnen enkele uren. 
Schiet mij maar lek, ik weet het niet meer. 
 
Oh das balen yuliaatje, hopen dat het niet door zet!
ik heb vanmorgen weer een ovu test gedaan en hij is super wit. Heb echt het gevoel dat die twee dagen met dat super lichte streepje gewoon mijn ei is geweest. Dus ik verplaats m’n NOD naar de 14e... dan hopen op een positieve test in handen! 
@Kbtje leuk jij gaat dus ook voor een tweede! Hoe oud is je dochtertje nu? Ik had verwacht toen ik zwanger raakte van mijn eerste dat de “spanning” ofzo van het proberen zwanger te worden er bij een evt tweede er niet meer zo zou zijn ondat ik het allemaal al eens heb meegemaakt. Maar ben nog steeds even ongeduldig en enthousiast en er zoooveel mee bezig als bij de eerste. Hoe is dat bij jou?
 
@ IDMH, ja helaas wel. Achja, laat het nu ook een beetje van me afvallen. Zou nog mooier zijn als het volgende maand lukt op de verjaardag van m'n vriend :)
@ G-G, Normaal voel ik m'n menstruatie ook altijd aankomen! Ik krijg dan flinke krampen en binnen een paar uur is het zover. Snap er soms ook niet veel meer van
 
Nou dames, ik ben net ongesteld geworden. Voor het eerst zonder echte krampen van te voren. Gek dat je lichaam zo kan veranderen. Wel fijn natuurlijk :) . Op naar ronde 5! Ga deze maand een keertje aan de slag met ovulatietesten. Ben benieuwd!
 
Bummer Lienelie... Je staat er wel positief in zo te lezen dus indd: nieuwe ronde en nieuwe kansen. 
@KB'tje YEEY voor de eisprong! Geniet ervan & zet de airco maar weer aan op de slaapkamer haha ;) 
 
@G-G, ik had dat vorige maand ook, 2 dagen voor NOD echt enoooorme krampen. Meer dan dubbel van normaal, en geen menstruatie. Had 2 dagen daarvoor een kleine bloeding gehad dus begon toch te denken 'misschien...' maar 1 dag na NOD (ik had nét voor de zekerheid een testje gedaan) barste het alsnogin full swing los.
Merk overigens bij mij ook dat mijn normale menstruatie klachten totaal anders zijn sinds we ermee bezig zijn. kVoel echt ineens zoveel meer, komt natuurlijk omdat ik erop let terwijl ik dat vroeger nooit deed. Toen was het alleen maar irritant dat mijn rechterborst vaak de 7 dagen voor NOD al begon te irriteren ;-) Nu hoop je toch dat het een eerste symptoom is! 
@Yuliaatje, hoe is het vandaag, nog geen ongi? 
@Beautygirl, ik kende dat ook niet van de tarwekiemolie. Wanneer zou je daarmee moeten starten in je cyclus? Ik denk niet dat ik dat ga proberen maar ben wel ff benieuwd haha!
 
 
 
Dankjewel allemaal voor de lieve reacties?Kleine update: ik heb geen krampen meer en ook geen bloed meer. Voelt nu een beetje 'nat' aan (beetje vies sorry) ik weet niet waar ik aan toe ben en ik wil al testen maar is nog wat vroeg:(
 
@ Graafland, ja sta er gelukkig positief in. Is altijd een domper maar zag het nu stiekem ook wel aankomen. En als ik hier sommige verhalen lees, mag ik absoluut nog niet mopperen.
@ Yuliaatje, lief van je, dankjewel :) . Wie weet is het bij jou dan toch wel een innesteling geweest?? Ik zou wel echt wachten tot je NOD met testen, hoe moeilijk het ook is..
@Beautygirl, ik ben ook wel erg benieuwd naar die tarwekiemolie wanneer je daar dan mee dient te beginnen. Denk dat ik er ook (nog) niet aan begin, maar ben wel benieuwd!
 
Terug
Bovenaan