NOD augustus 2018

Ik ben begonnen met tarwekiemolie 3 weken terug. Het schijnt bij te dragen aan een regelmatige cyclus en bovendien aan een betere doorbloeding van het baarmoederslijmvlies. Dit helpt bij de innesteling. Veel vrouwen die door IVF zwanger worden slikken dit en met goed resultaat. Je moet maar eens googlen, heb echt een hoop succesverhalen gelezen van vrouwen die al een langere tijd bezig waren en na het slikken van deze capsules zwanger waren. Of dat het de reden is kan je natuurlijk niet zeggen...Ik neem van menstruatie tot eisprong 1 pilletje per dag. Van eisprong tot NOD 2. Baad het niet... ;)https://www.tarwekiemolie.nl/tarwekiemolie-en-vruchtbaarheid/
 
@joena
toevallig zat ik er vanmorgen over te lezen maar ik las dat het ook ervoor kan zorgen dat je baarmoederslijmvlies té dik wordt waardoor innestelen moeilijk wordt .. dus bij deze weet ik niet of baat het niet schaad het niet op gaat 
 
Wat vervelend @Lienelie dat je ongesteld bent geworden :( Wel erg fijn dat je positief ingesteld bent, dat gaat je zeker helpen!
 
Vanochtend werd ik erg misselijk wakker, en die misselijkheid bleef ook wel even aanhouden. Gelukkig is deze nu weer weg. Ook merk ik dat ik heel veel trek heb ik fruit (meer dan normaal) en absoluut niet meer in zoetigheid (bv chocolade terwijl ik dat normaal heel lekker vind!). Kan nu zelfs de geur van chocolade niet uitstaan :eek:
Als ik terug kijk naar mijn eerste zwangerschap, had ik ook deze symptonen. Na mijn miskraam kwam ook mijn zin in zoetigheid weer terug. Ik hoop nergens op, maar dit valt mij toch al wel op en denk stiekem toch ook wel "zou het dan toch..?!"
Nog ongeveer een week te gaan tot mijn NOD, even afwachten dus!
 
Ooh Yvonne dat schept wel hoop, snap ik zeker!! 
 
Sprak net een vriendinnetje. Hadden het  over wijntjes doen savonds in de tuin. Die mag ze voorlopig even niet zei ze. Haha nou dan weet je al wat er voor nieuws volgt ;) 
 
@Yvonne, ooh dat klinkt iig al wel positief. Zeker als het zo herkenbaar voor je is.. Spannend!
@Graafland, haha dan denk ik dat ik het nieuws al wel kan raden ja ;)
Ik ga vanavond wel lekker aan de borrel en kaasjes, ben er aan toe! Hihi :)
 
@ditbenik:
ja daar ben ik zeker blij mee, was heel bang dat ik het niet zo krijgen op de een of andere manier? terwijl ik gewoon met regelmaat ongesteld word.
@lieneli:
balen zeg dat je toch nog ongesteld bent geworden? maar nu weetje wel waar je aan toe bent! Duimen voor de volgende ronde!
@idmh:
hihi idd! Hoop dat ze voor iedereen goed hun werk doen!
@ashley-Xx:
mijn dochtertje word zondag 3? bij de eerste was ik er niet zo mee bezig als nu.. had ik ook totaal niet verwacht dat het me zo bezig zou houden.. je kunt dat volgens mij ook niet uit je hoofd zetten.. hoop alleen niet dat het weer 1,5 jaar duurt, deze keer ga ik wel eerder naar de dokter. Fijn dat we dit zo met elkaar kunnen delen, weten we iig dat we niet alleen zijn?
@graafland: 
zeker fijn! Om de een of andere reden was ik erg bang dat ik hem niet zo krijgen, gelukkig nu dus wel!! En idd airco is wel nodig?
 
 
 
Ow DonnaS bummer... zijn julli al lang bezig? 
 
Hier even een ander soortige domper te pakken, gister een keileuk gesprek gehad voor een project van 8 maanden (ben zzp'er die op project basis werkt) maar helaas vandaag gehoord dat ik overgekwalificeerd ben. GRPF! 
Ik paste enorm goed in de organisatie maar ze waren bang dat ik me zou gaan vervelen in deze rol dus hebben ze voor een ander gekozen. Gelukkig hebben ze me wel een heel goede referentie gegeven en als er binnenkort nog iets openkomt willen ze me graag nog eens op gesprek hebben maar goed, de kans dat dat gebeurt is natuurlijk superklein. Totaal niet baby-related dit, maar het geeft je toch wel even een enorme dip. Zeker omdat ik al dik 4 weken hiermee bezig was. Ik had zulke goede hoop! En dan moet ik ook nog eens meer dan een week wachten op mn nod... 
Verder iedereen natuurlijk: happy weekend! haha 
 
Terug
Bovenaan