NOD augustus 2018

@graafland das balen! Maar beter over gekwalificeerd dan onder toch ? maar wel sh*t als je er zoveel tijd in hebt gestoken.
ik moet ook nog een week tot mijn nod .. kan me gedachte maar moeilijk verzetten! 
@donnas ik las over je miskraam vorig jaar..balen dat er weer zo’n lange tijd overheen gaat en dat je nu weer ongesteld bent geworden. Hopelijk mag het komende maand wel raak zijn !
 
Zo, hoop ontwikkelingen! Helaas nog geen positieve testen...
Hier druk met tas pakken voor de vakantie, en voor het eerst in mn leven staan er ook zwangerschapstesten op de pak-lijst haha. Ik blijf duimen voor iedereen! Maar nu lekker op vakantie, en enigszins offline gaan. Wie weet zorgt dat wel voor de nodige relaxtheid?
 
@G-G: ik heb dus exact hetzelfde deze maand. We wachten in spanning af.
 
@lieneli: wat balen zeg! Hopelijk volgende maand meer geluk.
@yvonne: dat klinkt wel heel positief. Ik duim voor je!
 
@beaytygirl: dat van die tarwekiemolie ga ik ook eens opzoeken. Hoe lang moet je zoiets gebruiken voordat het werkt?
 
Ja, heel spannend allemaal! 
Ik ben net met m'n moeder en kleine meid wezen zwemmen. Ik had in elk geval voldoende inlegkruisjes en maandverbandje mee. Maar vooralsnog geen bloeding te bekennen. M'n buik voelt vrij rustig, maar het gevoel blijft wel een beetje. Ik voelde me wel een beetje ongemakkelijk in het water, leek wel steeds of ik iets voelde lopen. Maar dat was in elk geval geen bloeding.
We blijven maar wachten... 
 
 
Dames, even een vraagje?
mijn ovulatietest vandaag was echt super positief, ook erg last en krampen..
We hebben gisteravond een gezellige avond gehad? kan ik het beste vanavond ook nog wat gezelligs doen of beter morgen??
 
Terug
Bovenaan