NOD augustus 2018

ik zou voor de zekerheid vandaag ook doen, KBtje :)
 
Ik heb mijn nod de 9de en zou vanavond graag 'beginnen' klussen, maar ik heb vandaag een hyfosy onderzoek gehad ( waarbij ze schuim in je eileiders spuiten om te zien of alles in orde is) waarodor ik al een halve dag met pijn op de bank lig.
Ergens denk ik 'yes, het is het moment, de doorgang is vrijgemaakt :D ', andezijds heb ik echt veel pijn en is het ook nog vrij vroeg voor mijn eisprong, dus misschien moet ik mezelf gewoon een beetje sparen?
 
Ik zit in ronde 12 trouwens. Succes iedereen!
 
Ladydance, bedankt voor de snelle reactie!?
 
ligt eraan natuurlijk wanneer je je eisprong hebt, maar als je de 9e je nod hebt, heb je je eisprong dan niet al gehad?
 
Haha die nod moet vast de 19e zijn dan.. Ladyance? 
Maar ik snap het dubbele gevoel: je wilt de kans niet mislopen maar ik denk dat je echt naar je lijf mag luisteren nu. Het gezellig maken terwijl je zo in pijn zit is niet wat, lijkt me. Gewoon even wachten tot je je weer beter voelt. Hopelijk zit je vandaag na een nachtje slapen weer beter in je lijf :) 
 
Vanochtend rond 10 uur met afvegen ineens een paar druppels bloed. Hele ochtend al zo misselijk als wat. Nu nog steeds niet meer dan een druppel of 5. Normaal begint bij mij de menstruatie snachts en zet het gelijk door. Herkennen jullie dit? Ik ben nu 26 dagen over nod en alle testen inclusief huisarts negatief. Ook de cb ovu test vanochtend negatief. Toch een beginnende menstruatie dan?
 
@ju81 
Dat is wel een beetje raar ja. Als je testen allemaal negatief zijn en je al zo dik over je NOD zit. Is het mogelijk dat je nog aan het ontpillen bent?
 
Hier nog geen bloeding. Ik voelde me vanmorgen wel een beetje slap, en in de keuken terwijl ik een kop thee aan het maken was had ik een duizelig. Ik voel me niet helemaal lekker. Maar dat kan ook omdat het hier in huis ook zo warm is. 29,5. Dat helpt ook niet mee natuurlijk. Ik zit te twijfelen na het weekend te gaan testen. Ik zou eigenlijk mn NOD pas donderdag hebben, maar vorige cyclus was ook korter. Dus dan zou mijn NOD ook eerder moeten komen. Ik wacht het weekend nog even af. Maar wel spannend hoor! 
Hoe gaat het met de andere meiden? Ditbenik en Yulia, bij jullie al iets meer nieuws? 
 
@ju81, dat is wel lang na je nod! Heb je al een echo gehad verder? Miss is daar iets op te zien? 
 
@G-G, lastig is dat wachten he! Er zijn testen die al eerder iets kunnn zien, maar dalijk is het negatief ben je teleurgesteld..? dat is mijn ervaring tenminste ?
 
@ju81: misschien toch het begin van menstruatie. Ik zoubhet dot weekend even afwachten en anders de huisarts maandag eens vragen.
 
@G-G: vervelend dat wachten. Die duizeligheid heb ik de laatste tijd ook last van maar komt door de warmte denk ik
 
Ik heb vanmorgen tegen beter weten in maar vroeg getest (op de app is mijn nod dinsdag maar ik denk dat ie morgen is). Witter kon de test biet zijn, dus hartstikke negatief. Ik voel me ook echt alsof ik ongesteld ga worden. Helaas. Hopelijk de volgende ronde meer geluk voor ons.
 
Ju81, ik herken het niet maar het klinkt alsof je menstruatie doorkomt. Best fijn lijkt me na zolang wachten dat je weet waar je aan toe bent? Liefst had je natuurlijk het andere nieuws gehad maar weten dat je een nieuwe ronde in kunt lijkt me ook fijn. 
 
G-G ik zou toch nog even wachten als je het geduld kunt opbrengen. De vroege testen zijn niet perse altijd goed, recent poste iemand nog een test van ZT incl de vroege en die vroeg kwamen daar niet goed uit dus even geduld nog. We wachten met je mee!! 
Gister was ik bekaf, en vandaag weer. Dat hete weer doet me niet bepaald goed. Ben gister maar om 10u richting bed gegaan & vervolgens lag ik van 12 tot 2 wakker. Fijn... 
Vandaag maar lekker inde tuin; boekjes lezen & dutjes doen ?
 
Terug
Bovenaan