NOD augustus 2018

Oh ditbenik, dat klinkt niet fijn. Vaak is dat onderbuik gevoel (helaas) wel terecht. Afwachten tot dinsdag dus, dan weer even testen. 
 
Balen @ ditbenik mijn NOD is ook dinsdag wil morgen ochtend testje doen.. heb geen symptomen maar ook niet voor een naderende menstruatie dus het kan 2 kanten op...
 
Heb de 25ste mijn NOD. Zit nu in ronde 5. Heb wat onderzoek gedaan naar tips. Ik heb namelijk een regelmatige cyclus en voel mij eisprong op dag 14. Ik las dat veel vrouwen tarwekiemolie slikken om de innesteling te bevorderen. In eens zat het me niet lekker en ben ik nog meer gaan lezen er over (wellicht te veel ?) Ik las dat je ook in eens een hele lange cyclus kan krijgen van de pillen. Dat wil ik natuurlijk niet want ik wil alleen dat mijn baarmoederslijmvlies wat dikker gaat worden. Ik slik de pillen van a vogel nu 5 dagen. Zit er aan te denken om te stoppen en dan pas weer te beginnen na mijn eisprong in de hoop dat ik niet Mn cyclus al door elkaar heb gegooid.
Mijn vraag: wie heeft er ervaring met het slikken van tarwekiemolie en zoja gebruik je dit je hele cyclus of alleen na de eisprong ?
 
Waarschijnlijk menstruatie inderdaad bloeden wordt langzaam aan iets meer.  Herken de klachten niet,  zo beroerd dat ik een aantal keer over moest geven en de verzorging van onze twee kinderen voornamelijk aan mijn man over heb gelaten vanmiddag en zelf zoveel mogelijk in bed gaan liggen.
Mijn zoontje is 10 maanden en dit zou pas mijn tweede menstruatie worden na de borstvoeding dus waarschijnlijk daardoor zo onregelmatig. En hopelijk ook maar eenmalig deze heftige klachten.
Eerder had ik een cyclus van 30 dagen, maar nu dus echt geen idee. Wanneer begin ik dan met de cb ovu testen?
 
Hallo ik sluit me ook aan naar 7 maanden eindelijk ongesteld gewoorden in juli dus ben benieuwd in aug welke app gebruiken jullie ?. Ik gebruik namelijk ook een app 
 
Wauw gebruiker497433 wat zul jij blij zijn dat het op gang is! Heeft lang geduurd.
ik gebruik mijnkalender vind het een fijne app
 
Terug
Bovenaan