NOD augustus 2018

Ik gebruik de flo app. Op zich prima app maar ook geen ervaring met andere.
Ik ben vandaag al ongesteld geworden. Dus heb er maar even een wijntje bij gepakt. Morgen maar even nieuwe ovu testen halen en dan met frisse moed de volgende ronde in.
 
Ooh balen ditbenik... dus toch :( 
geniet van je wijntje! Ik had gister met t hete weer er echt ff zin in dus lekker genomen ook al zit ik nu op t wachtbankje! 
 
Helaas een negatieve test net... succes dames met de volgende ronde en gefeliciteerd voor bij wie het raak is. 
Liefs Pinky 
 
@pinky55 mischien te vroeg getest ? Ik test morgen pas mits ik niet ongesteld word, op dit moment wel een beetje rommelige buik dus denk dat ik het vandaag of morgen wel word..ik had gisteren nog wel een knal positieve ovulatietest alweer nummer 9 geloof ik :) volgende ronde echt een ander merk proberen  
 
Hoi iedereen
Ik heb ook vanmorgen getest maar helaas ook negatief... Nog geen menstruatieklachten. Heb normaal mijn NOD vandaag maar mijn eisprong was wel 3 dagen later dan normaal dus misschien is mijn NOD dan ook later en heb ik te vroeg getest? Ik heb nog altijd een beetje hoop... :) 
 
@Casje. 
Dat zou goed kunnen. Misschien heb je over enkele dagen meer geluk.
Mijn eisprong was eerder, ik verwacht mijn NOD ook wat eerder. Ik had vanaf donderdag tot zaterdag heel sterk het gevoel ongesteld te worden, maar nu is dat gevoel compleet weg, maar geen bloeding gehad. Ik blijf het raar vinden. Nog eventjes wachten. 
 
Hier dag 2 van de zogenaamde ongesteldheid. Het is met een inlegkruisje op te vangen, dus meer druppels dan wat anders. Zou het dan wel een menstruatie zijn? De vorige keer had ik dag 1 en 2 flinke menstruatie en dan tot dag 6 minder. Wat ik nu hebij is geen menstruatie te noemen, maar wat dan wel, want een ovulatie kan het ook niet zijn gezien de negatieve ovu test 
 
Terug
Bovenaan