NOD augustus 2018

@jilla daar hoor ik idd wisselende verhalen over. Blijvende positieve test kan eigenlijk 2 redenen hebben of zwanger of je hebt een te gevoelige test. Om teleurstelling te voorkomen ga ik van het laatste uit ;)
Verlies vandaag wel onwijs veel witte/doorzichtige afscheiding ? Soms net of ik in m'n broek plas, geen kramp wel beetje trekkend gevoel richting m'n liezen . M'n  lijf weet het wel spannend te maken :) 
 
Ooh Gina... prcs wat Jilla al zei. Wil je ook geen valse hoop geven natuurlijk maar wel in de categorie: dont lose hope yet ?
Jammer Pinky en Casje, maar er is dus ook nog geen menstruatie? Zolang dat uitblijft toch nog een sprankje hoop houden hoor..! 
En indd Beautygirl, als je ei eraan zit te komen hoop ik met je mee dat die na woensdag komt als de piek qua hitte weer even weg is ?
 
 
@graafland hoop ik ook! Ik krijg mijn vriend dan echt niet mee naar bed deze warme dagen die komen. 
Ik hoop toch echt dat cb deze week een smiley geeft anders duurt deze cyclus nog langer dan vorige maand. 
 
 
Hey beautygirl! 
Ik snap het zo erg! Mijn eisprong is komende dagen en ik zit in zuid Frankrijk. Het was VANNACHT  zelfs ruim 32 graden en jawel...eerst een koele douche genomen en toen toch van bil gegaan haha. We hadden er ook gewoon zin in en nog spannend ook op veranda en daarna verder binnen met open ramen gheghe...to much info i know ?maar man man wat een hitte hier! Gister overdag ruim 40 dus had er savonds een hard hoofd in, maar de zin die heeft gewonnen ??. Gelukkig is het de komende dagen een stuk koeler met 34 graden overdag. Yess,) 
 
Alvast succes van de week!! 
 
Jammer voor de dames die ongesteld zijn geworden! Heel balen! En was er ook al iemand die zwanger bleek?? Of is het nog stil op dat gebied..pas de 5de ook, maar hoop dat er een hoop zwangere weer bijkomen. 
 
Spreek jullie over 2weken weer. Xx
 
Toch nog even een vraagje. Ik had vanmiddag  een tijdje wat zeurende pijn rechts onderin maar mijn eisprong zou aanstaande dinsdag zijn. Zou het mogelijk zijn dat dit een voorpijn is of niet meteen ei eruit springt, ik las iets over follikels? Of pijn en dat ei morgrn pas bevrucht kan worden? Hoe snel gaat dat? Iemand ervaring mee? Of nu ineens vroege eisprong? Ik ga voor een derde maarre...ben er compleet uit haha en de andere 2 waren met 1 en 2 maanden raak. Dus nooit verder over nagedacht meer. 
Ik zou dan nog wel goed zitten met afgelopen nacht en eergisteren , maar gekke is dat ik pas sinds vanavond een beetje eiwitachtig kreeg, gister nog te dik slijm...anyone?
 
@citrus wij vandaag ook! Gewoon omdat we zin hadden en het lekker koel in de slaapkamer was. Daarna heerlijk gerelaxt in Noordwijk bij de branding. 32 graden s avonds? Pittig, maar als je wilt dan moet je.  En ik lees dag jouw eisprong dus heel binnenkort is. Duimen dat vakantie wonderen doet.
ik ga komende 2 weken even flink aan de gang met yoga. Een andere studio waar ze zomeryoga hebben. Want dat is goed voor de ontspanning. Oh en vrijdagnacht ben ik niet thuis voor werk, dus beter vind die eisprong pas zaterdag plaats of gewoon lekker woensdag. 
 
Hi meiden, 
graag sluit ik me bij jullie groep aan.
wij zitten inmiddels in ronde twee voor een klein wondertje. Morgen zou ik ongesteld moeten worden dus we gaan het zie ? bij onze eerste dochter die bijna 10 maanden is hebben we heel lang over gedaan na 3 jaar en ivf verder is het eindelijk gelukt. Bewust daarna geen anticonceptie gehad maar bewust weer twee maanden bezig. We hopen dat het dit keer wel op de natuurlijke manier mag lukken??
 
succes allemaal 
 
Terug
Bovenaan