NOD augustus 2018

Hi Happy S wat pittig dat de eerste zo veel tijd heeft gekost ik hoop echt voor jullie dat een 2e kindje dan van nature gaat komen! 
 
@citrus, heftig heet! In meerdere opzichten ?
ja, je ei kan dan de eerste aanzet geven en in de follikel op spanning komen. Ovulatiepijn heeft verschillende gradaties en ik heb zelf ook ervaren dat het elke maand weer anders verloopt. Afgelopen ei had ik er een dag lang last van (wel handig ook; weet je tenminste dat het er is!) maar sommige maanden merk ik er niks van. 
@beautygirl hoeveel dagen na je menstruatie zit je nu? Het weer is niet ideaal voor baby’s maken maar goed als dit jullie maand is, dan gaat het gewoon goedkomen met de timing! 
 
@graafland vandaag cylcus dag 18! Maar nog geen positieve ovulatietest. Test nu bijna een week maar denk dat ie snel gaat komen. 
 
Hey meiden, ben wat minder druk op het forum maar er is wel wat gaande geloof ik. 1 augustus had ik mijn NOD en ben nog steeds niet ongesteld. Maar helaas ook nog geen positieve test. Gister voor t laatst getest, die was negatief. Vanmorgen even de huisarts gebeld, die geeft aan dat het wel eens voorkomt dat je niet gelijk positief test maar ik weet t niet zo. 
Heeft een van jullie hier ervaring mee of dit weleens vaker gehoord?
 
Sorry dames, niet zo actief geweest de laatste tijd... Druk met verbouwing etc... 
Menstruatie is afgelopen vrijdag gestopt. Als het goed is komend weekend dan ovulatie. Deze week maar veel klussen dan!  
 
Deze maand sla ik temperaturen en testen maar over.
Manlief is de hele week week weg en ovuluatie valt op een donderdag(zegt de kalender). Gisteravond nog even geklust. Je weet maar nooit. 
Rond 24ste mijn nod.
Op naar volgende maand. Nieuwe ronde, nieuwe kansen 
 
Citrus ik herken t helemaal! Hier zelfde temperaturen. Meneertje heeft weinig zin om nu romantisch kinderen te maken. Huisje zonder airco, zweten ons kapot! Maar vanavond toch nog een keertje aan de bak haha. Die koude douche is een goeie :) gisteren een positieve ovulatietest, dus vanavond laatste 'kans'
 
@graafland bij een smiley laat ik het weten. Vorige cylcus duurde 36 dagen dus dat zou betekenen dat mijn eisprong deze week zou komen. 
Mijn langste cylcus was in maart 44 dagen. Hopelijk kom ik daar niet meer aan. 
 
Terug
Bovenaan