NOD augustus 2018

Hoi allemaal, 
ik lees al een tijdje stiekem mee, 
ik heb een miskraam gehad bij 10 weken en 2 dagen op de dag van me echo is het hartje helaas gestopt en dat was ergens in september en in oktober ben ik gecuretteerd. Ik was heel snel zwanger binnen 3 maanden en nu na mijn curettage lukt het niet meer zit nu al in ronde 11 terwijl ik regelmatige cyclus heb . Zijn er vrouwen die in ronde 11 zwanger zijn geraakt? Mijn geduld begint op te raken mn man is van plan om zijn zaad te testen mn NOD is op 19 augustus 
 
mvg LLUU
 
Hey allemaal sorry dat ik even niet meer reageerde. ben druk met dingen te regelen voor mijn studie. Ik ben helaas ongesteld geworden. Op dag 25 van mijn cyclus, terwijl mijn cyclus normaal altijd 28-30 dagen duurt. Heel raar dus. Zou dat een vroege mk kunnen zijn? Want had ech duidelijke kwaaltjes :(  ik heb nu trouwens een app gedownload om alles bij te houden, dus met goede moed naar ronde 5
XO Yulia
 
He bah Yuliaatje, jammer... ik durf eerlijk gezegd niet te zeggen of dat een vroege mk was. Maar herken je verhaal wel van mijn 1e ronde. 
Welkom LLUU, wat enorm verdrietig dat je een miskraam hebt gehad en dat het sindsdien niet meer lukt en de twijfel er nu zo hard in zit.  Heb je er al met de VK, HA, Gyn of iemand anders over gehad, ik kan me voorstellen dat zij wel meer info hebben over wat nu handig is. 

 
Hoi graafland
ja ik ben eerder naar de HA geweest toen ik ongeveer 8 9 maanden geprobeerd had en ze wouden mij niet doorsturen naar de GYN. Het huisarts vertelde mij omdat ik in mn verleden ongepland zwanger was en ik was destijds 20 jaar oud en nu ben ik 26 en dit keer was het gepland vorige jaar heb ik dus weer een miskraam gehad  en ik moest gecuretteerd worden huisarts vertelde me daardoor dat ik weet dat ik zwanger kan raken en dat het ook lukt met mn man anders was ik niet eerder zwanger geweest ik vind het een onzin dat ze zoiets zegt maargoed nu zit ik dus in ronde 11 nod is 19 augustus eerst gaat mn man zijn sperma laten nakijken en drna ga ik naar de huisarts dan zit ik op ronde 12 mocht het dit keer niet lukken ik ben zo bang dat het niet lukt ik huil zowat elke dag erom omdat ik zo erg ermee bezig ben, een periode was ik iets minder mee bezig maar hoelanger het niet lukt hoe meer moeite ik heb zoals vele van jullie. Ik hoop dat het dus wel in ronde 11 lukt ik kan op dit moment van niks genieten het enige waar ik nu aan denk is een kleintje. 
 
@happyh  ja dat kan zeker.  Bij mijn eerste zwangerschap was de test op nod negatief en 3 dagen later positief. En een gezonde dochter gekregen maanden later. Dus soms is op nod testen gewoon wat te vroeg
 
Mijn menstruatie heeft nu toch echt doorgezet, eindelijk een ronde verder. Uitgaande van 30 dagen zou nod op 3 september zijn. Hoop niet weer een cyclus van 56 dagen...
 
Hallo dames, 
Hier zijn we ook weer een ronde verder. Helaas nog geen succes dus. Ik heb eigenlijk een vraagje. Weet iemand van jullie of het mogelijk is om een menstruatie te hebben zonder echt te vloeien? Ik heb al een paar dagen last van een bloeding, maar alleen maar bij het afvegen. In mijn maandverband heb ik maar ongeveer 1 druppeltje bloed gehad (sorry voor mijn details). Het is vrijdag zoiets begonnen en vandaag heb ik het nog steeds. 
Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan