@mttm
Ja, dat is altijd lastig te zeggen, zo kun je jaren een hele regelmatige cyclus. Ik herken dat wel een beetje, ik kon de klok er ook altijd op gelijk zetten, 28 dagen. Maar sinds we het proberen, lijkt de cyclussen helemaal nergens meer naar. Maar dat bekent ook dat je eisprong ook moeilijker te vinden is. En dan is de kans op raak te schieten ook moeilijker. Je zou met ovulatietesten kunnen gaan werken.
Maar goed, even terug te komen op je bloedingen. Lijkt wel op een ongesteldheid. Maar ja, het is wel wat vreemd dat er dagen tussen zitten met wat lichte bloedinkjes. Zou een eventuele innesteling geweest kunnen zijn. En een eventuele innestelingfout. Maar dat zijn natuurlijk allemaal speculaties.
Ik hoop dat je gauw meer duidelijkheid hebt. Verder is het natuurlijk hopen dat er gauw een regelmatige cyclus komt.
Wat ik wel weet is dat je lichaam een spelletje met je lijkt te spelen, en je ineens van alles voelt en anders aanvoelt. (omdat je er veel bewuster mee bezig bent) Terwijl dat helemaal niks hoeft te betekenen, maar het maakt je wel een beetje onzeker.
Verder wordt er veel aangeraden om er vooral niet veel mee bezig te zijn, en om de dag te gaan klussen om de meeste kans te maken.