NOD augustus 2018

Oh Casje je houd het indd nog even spannend ;) 
nog even aanhaken op de ‘hoe de man het ervaart’ vraag, hier is hij ook enorm nuchter. Hij had het niet chill gevonden als de 1e maand gelijk raak was geweest, heeft hij toegegeven. Maar we hebben heel bewust een aantal jaren gewacht, genoten van onze tijd samen, voor we gingen proberen. Hij heeft er ook al helemaal zin in en nu we in ronde 3 zitten vind hij het ook tof en hoopt hij dat het raak is. Het is bij ons ook echt een no-go om alleen te gaan testen, al moet ik op mn nod om 5u naar de wc, ik moet hem wakker maken en meesleuren ;) 
Daarover, t begint bij mij nu wel serieus te kriebelen. Ik heb komende zondag volgens mn app nod maar heb vlg mijn berekening mn ei een dagje eerder gehad (dus zou nod zaterdag zijn). Ik houd gewoon zondag aan voor t gemak.
En voor nieuwsgierig is hoe ik me voel: prima eigenlijk, wel sinds vrijdag voortdurend moe maar dat komt door de slechte nachten (ga laat slapen en word veel wakker, komt denk ik van de spanning en de warmte in de slaapkamer) en verder geen kwaaltjes of iets vlg mij. Dus er valt in die zin niks over te zeggen nog..! 
 
Hallo! Ik lees ook mee :) Mijn NOD is maandag 13 augustus. 
Zit nu in ronde 7 voor een tweede kindje. Bij mijn eerste kindje was het ronde twee raak. 
Heb de afgelopen tijd veel stress gehad ivm een nieuwe baan en heb het gevoel dat ik nu pas weer tot rust ben gekomen en heb dus ook meer hoop dat het nu binnenkort wel raak zal zijn. 
Wij gebruiken een ovulatie testen maar gaan daar wel volgende maand mee beginnen. 
Ik hoop natuurlijk heel erg dat dit niet nodig is en dat ik volgende week zwanger blijk te zijn. 
Ik heb niet echt kwaaltjes/symptonen. Althans ik denk iedere maand van alles te voelen maar tot nu toe houdt mijn lichaam me dus goed voor de gek! 
Ik duim ook voor jullie allemaal! 
 
Wat spannend allemaal, ik duim ook voor jullie. 
Inmiddels ben ik 6 dagen overtijd en heb ik vanmorgen wederom negatief getest. Inmiddels contact gezocht met huisarts en verloskundige voor meer info hierover. Huisarts zegt dat het voor kan komen en zij pas vanaf 14 dgn overtijd in actie komen...moet gewoon geduld hebben schijnbaar. Niet mijn sterkste kant.
 
Nouja ben wel wat vermoeid maar ik slaap slecht de laatste nachten. En mijn buik rommelt. Borsten waren in het begin gevoelig, nu minder. Verder niets
 
Altijd lastig waardoor die kwaaltjes nou komen. 
Bij mijn eerste kindje kreeg ik vanaf mijn NOD last van geurtjes die ik niet meer kon verdragen. Verder helemaal nergens last van. 2 dagen na mijn NOD had ik een erg opgezette onderbuik en heb ik positief getest. Verder toen nog nergens last van. 
Hopelijk gaan de 14 dagen snel voorbij en test je positief HappyH! 
 
 
@Citrus @G-G
Ik denk inderdaad dat mijn lichaam een spelletje met me speelt. Afgelopen nacht heb ik heel even een doorbraakbloeding gehad, maar vandaag weer niets meer. Bij het afvegen zelfs nog maar heel weinig lichtroze bloed, vooral slijm inderdaad. Maar dat kan ook gewoon, want ik ga natuurlijk ook naar het einde van mijn menstruatie, al heb ik dan normaal geen slijm. 
Ik heb zelf nu het idee dat mij cyclus weer redelijk aan het herstellen is, maar omdat het nu korter is dan de afgelopen twee keer, is er minder bloed of zo. 
Op zo een moment weet je wel dat al die symptomen nergens op slaan. Vanmorgen was ik een beetje licht in mijn hoofd, een beetje duizelig en ik had hoofdpijn. Ik had even iets gegeten en het werd me een beetje misselijk, maar met dit weer vind ik dat allemaal niet zo heel raar. Ik had ook erg slecht geslapen. 
Ik heb wel de tip gekregen om een test te doen als het bloeden is gestopt. Dus van het weekend wil ik nog even testen (ik hoop dat ik het tot dan volhoud). Op dit moment ga ik dus gewoon uit van een menstruatie. 
Het blijft spannend, maar ik heb al meer rust dan gisteren. 
Hoe gaat het bij jullie?
 
Mttm, irritant ja dat je lijf zo afwijkt van de standaard. Zelf heb ik ook een menstruatie gehad waarbij ik dacht: is dit het?! Daarna, om het ‘misschien dan toch’ gevoel uit mn systeem te krijgen nog even getest en was ‘gewoon’ negatief maar dan kan je hoofd de knop omgooien en kun je echt de vlg ronde weer instappen. 
 
Terug
Bovenaan