NOD augustus 2018

@mttm 
Je lichaam kan je zo voor je gek houden heb ik de afgelopen maanden ontdekt. 
Na het stoppen met de pil (dec. 2017) was mijn cyclus een tijdje onregelmatig. De laatste paar maanden harstikke stipt net als voordat ik met de pil begon. 

Nu had ik de laatste keer ontzettend veel symptomen wat zou wijzen op een zwangerschap, teste negatief voor NOD, 1x bruin/rode spotting en daarna niks meer, vervolgens 3 dagen over tijd.
Gebeld met huisarts die zij wacht het weekend af, maar je symptomen klinken alsof je zwanger bent. Toch s'avonds ongesteld geworden. Vervolgens een menstruatie zoals altijd... 
Als het goed is heb ik dit aankomende weekend mijn eisprong. Gelukkig hebben we airco thuis dus hij kan niet zeggen dat het te warm is ;-)  
 
Ik herken het heel erg dat je lichaam je voor de gek houdt. Sinds ik ben gestopt met de pil heb ik na mijn eisprong tot mijn menstruatie iedere keer last van hormonen: zere borsten, bij vlagen misselijk en af en toe rommelend gevoel in mijn buik. Oftewel dezelfde symptomen als bij een mogelijke zwangerschap. Ik durf dus ook niet zo goed op deze symptomen te vertrouwen.
Ik wacht wel gewoon op een positieve test voordat ik iets durf te geloven!
 
Vlindertje en JDWS, ik heb dus precies hetzelfde. Dus op die symptomen let ik ook niet meer.
@Vlindertje, die hitte moet hij maar even doorstaan. Van ons verwachten ze het ook op alle momenten ? Succes!
 
Haha enorm herkenbaar hoor, met die symptomen. Normaal heb ik een week voor NOD dat mijn rechterborst enorm gevoelig word, mag hij er ook niet meer aanzitten en dat ik heel erg droog ben down there dus dan zijn gezellige tijden wat meer een uitdaging. Maar nu zit ik 5 dagen voor NOD en deze maand heb ik daar dus ineens geen last van. Echt heb helemaal nergens last van. Ik ga er vanuit dat mijn lijf heeft bedacht een andere tactiek toe te passen deze maand haha! 
 
Nu jullie het toch hebben over het voor de gek houden... Ik had zo'n 2 weken geleden, een paar druppels bloed in mn broekje, verser niks. Afgelopen donderdag, het gevoel dat ik ongesteld moest worden, normaal als ik dat voel, wordt binnen een paar uur echt ongesteld. Maar geen bloed, wat best wel vreemd was. (nooit eerder meegemaakt ook) zondag was dat gevoel weg, een paar dagen was m'n buik heel rustig. Ik was met m'n vriend en dochter vandaag in het zwembad. Geen tekenen niks, we fietsen naar huis. Echt bloedje heet, en ik voelde me ineens op de fiets niet goed. Nou hadden we nooit op de fiets gegaan als we de auto niet naar de garage hadden moeten brengen. Anyway, ik voel een steek in mn buik als we thuis aankomen. Ga ik even later naar de wc, ja hoor, bloed. Heel rozig. Niet het fel rode, wat ik normaal zou hebben. Ik baal wel een beetje. Ik had goede hoop. Ik twijfel dan aan mezelf, had ik dan nooit moeten gaan fietsen, met een dag als vandaag? Het is ook zo warm.
*zucht* op naar de volgende ronde. Ik wou dat m'n lichaam ook eens normaal ging doen. 
Ik hoop dat jullie beter nieuws hebben?? 
 
Ook ik ga weer naar de volgende ronde. Mijn twijfels zijn nu toch echt wel weg. Het vloeien is nog niet helemaal op gang gekomen, maar ten opzichte van de rest van de dagen is het bloed nu wel echt rood, dus dat kan niet veel goeds betekenen. 
Alleen mijn tepelhoven zijn wel echt heel groot en ik zie duidelijk mijn aders over mijn borsten lopen, maar ik heb ooit gelezen dat dat bij een zwangerschap kan voorkomen, maar ook bij een menstruatie of vergis ik me dan? 
Ik baal nu wel een beetje, maar duidelijkheid is wel fijner dan de hele dag in spanning leven. Ik hoop dat bij jullie de rode duivels deze maand wel wegblijven en dat jullie positief testen. 
Bedankt voor al jullie tips en ervaringen. 
 
@G-G: Ah echt balen voor jou! :( Hopelijk meer geluk in de volgende ronde! 
Ik dacht de vorige (eerste) ronde al meteen dat het raak was... Pijnlijke tepels, gezwollen borsten en een drukkende pijn naast mijn navel die ongeveer een week voor mijn ms begonnen was. Maar neen was waarschijnlijk gewoon mijn ms die ging doorkomen.
Nu ongeveer dezelfde periode in de volgende cyclus voel ik eigenlijk niks. Heb wel al vanaf mijn eisprong dat ik soms steken rechts in mijn onderbuik heb. We zien wel, ik probeer er niet te veel aan te denken en achter te zoeken als ik iets voel maar je wil niet weten hoeveel keer ik vandaag al gecontroleerd heb of mijn ms er nog niet is doorgekomen! :p.
 
Ik ook nog geduldig af pas over 3 dagen  vruchtbaar dus ik heb nog even te gaan om in spanning te zitten maar woor nu al gek van de spanning al zo vroeg dit is me 2e ronden 
 
Terug
Bovenaan