NOD augustus 2018

Ik wacht hier ook af, zou 28 juli ongesteld moeten worden. Niet dus en testen negatief. Laatste echte menstruatie was eind juni. Ik wacht nu op mijn ongesteldheid zodat ik weet wanneer mijn NOD zal worden in augustus. Inderdaad hoop dat mijn lichaam weer in balans komt en normale 28 dagen cyclus ga krijgen... 
 
Zojuist getest (kon toch niet wachten tot morgen) en er is niets te zien. Aangezien mijn menstruatie nog redelijk onregelmatig is zou het nog kunnen maar ben bang dat ik ook door ga voor de volgende ronde. Wel een beetje jammer dat ik op vakantie dan ongesteld ga worden.
Dat was wel een groot voordeel van de pil zeg, dat je lekker zelf kan bepalen wanneer je je intrekkingsbloeding krijgt ;-)
 
Hoi iedereen,
Ik lees ook al een tijdje mee en vind het fijn dat iedereen zijn verhaal wil delen.  Zondag is mijn nod dag en ben in juni gestopt met de pil. Bij mij is een aantal jaar geleden endometriose geconstateerd dus heb ik al die jaren de pil doorgeslikt. Nu zit het voornamelijk bij mijn darmen en heb ik de hoop dat het proces zwanger worden niet door de endo belemmerd wordt ?. Ik ben pas net bezig dus nog hoopvol! Omdat ik door de endo enorme pijnen heb tijdens mijn menstruatie ben ik meteen begonnen met ovulatie testen om in ieder geval elke kans goed te benutten. Ook omdat er elke maand verklevingen bij komen ?. De eerste eisprong heb ik niet goed kunnen vinden met sensitesten.. uiteindelijk mijn vruchtbare periode dus gemist. Deze maand heb ik mijn eisprong gelukkig wel kunnen vinden.. met ovulatie testen van de kruidvat! Op 30 juli had ik twee dikke strepen en 1 augustus al een stuk minder. Ik denk dat toen mijn ei is geweest.. en dat klopt ook ten opzichte van mijn vorige cyclus. Op dit moment niet veel klachten.. wat ik voel kan ook door het ontpillen komen dus is lastig te zeggen! Ik ga denk ik zaterdag testen. Ik hoop dat iedereen snel zwanger mag worden. Liefs x
 
Ah jammer meiden! Hou moed, blij dat er nog een maand aankomt voor de kansen! 
Volgend mijn cyclus zou ik vandaag eisprong hebben...dus na morgen hier ook op het wachtbankje. 
Betere temperaturen hier in Frankrijk nu gelukkig ;)
 
Aww G-G en Casje, balen dat er weer een ronde bij komt  :( Maar indd altijd wel weer fijn het dan maar gewoon te weten en je menstruatie te krijgen, dan kun je weer vooruit kijken.
@CareBear, wat moet dat irritant zijn, geen mensturatie en geen positieve testen. Blegh! Hopelijk komt het snel door, dan weet je dat je in elk geval weer door kunt gaan. Je hebt wel bijgehouden of je afgelopen periode een eisprong hebt gehad, of kan het zijn dat die nu gewoon kneiterlang op zich laat wachten?  
@vlindertje, vaak is dat gevoel wel een goede indicator maar tegelijkertijd is er nog geen menstruatie dus er is nog steeds een kansje ;-) 
@mttm, ik heb eigenlijk standaard voor mijn menstruatie begint last van mijn borsten en wat blauw adres erover heen lopen, zeg maar vanaf 7 dagen voor nod. Echt super irritant altijd, gek genoeg deze week geen last van (heerlijk!). 
@Zinz, leuk-leuk: we lopen gelijk op! Heb ook zondag mijn NOD, maar ik ga sowieso wachten tot die dag. Ik temperatuur ook dus als mijn temp daalt dit weekend, weet ik voldoende. En zolang mijn deze dagen gewoon temp hoog blijft, verwacht ik geen menstruatie maar ga ik ook nog niet testen. Denk dat ik dan op NOD zelf er een testje aan ga wagen. Wel heftig van je endo, hopelijk gaat het indd 0,0 problemen geven en raak je gewoon zwanger. Hou ons op de hoogte hoor dit weekend ;) 
 
Oké ik moet gewoon even alles van me afschrijven! 
Ik ben even wat minder bezig geweest met het zwanger worden. Ik dacht lekker een paar weken op vakantie te gaan met mijn schoonfamilie gewoon in een huis. In die weken zou mijn eisprong zijn dus we wilde deze maand het gewoon doen wanneer het kon en we zin hadden. Helaas heeft mijn schoonvader een hartinfarct gehad waardoor we nu dus niet meer op vakantie kunnen. Maar door alles dus niet meer bezig geweest met het zwanger worden. Verteld mijn schoonzus gisteren dat ze zwanger is. Gun het haar ook zo maar mijn man en ik keken elkaar aan en hadden het er later over dat wij het ook zo graag zouden willen. Als je dan zo iets hoort dan is dat toch wel even frustrerend. 
Sorry voor mijn verhaal maar wilde het even kwijt! 
 
JeeeetjeMyrth, logisch dat je dat ff kwijt moest. Dat is super heftig en het is mooi voor hen maar snap dat dat tegelijktijd veel pijn geeft. Zeker als je net die klap van je schoonvader aan het verwerken bent. Maakt hij het nu wel oke naar omstandigheden? 
Hopelijk kunnen jullie er wel goed met elkaar over praten. Dat lijkt me wel belangrijk en fijn nu. En wij zijn dr natuurlijk ook voor je ?
 
@Graafland
Op dit moment gebeurd er helemaal niks meer, kan nu niet meeten of berekenen of ik er wel of niet 1 heb gehad. Als ik weer ongesteld word kan ik ovulatietesten weer gebruiken. Nu is het gissen in het donker, even afwachte en niet stressen dat is het enige voor nu 
 
Terug
Bovenaan