NOD augustus 2018

ik had gisteren mijn nod en we hebben nog eens flink ons best gedaan op 4,6 en 7 aug, hopelijk deze keer prijs. Het was namelijk onze laatste poging zonder hulp.21 augustus (tevens mijn nod dag) hebben we dan het vervolggesprek voor hulp. Spannend allemaal! ben wel blij dat er wat vordering in begint te komen nu.
 
@graafland lief van je berichtje! Gelukkig gaat alles goed met mijn schoonvader. Mijn man en ik kunnen overal goed over praten! 
Dus alles door elkaar deze maand. Zit nu in mijn vruchtbare periode maar ga er dus al vanuit dat het niet raak is deze maand omdat we veel stress hebben van alles wat er gebeurt is. 
 
Al die onzekerheden zijn echt vreselijk. Ik hoop voor iedereen dat het snel raak zal zijn. 
@Graafland: Ik heb ook altijd last van mijn borsten, maar deze keer heb ik veel grotere tepelhoven en ik heb ook pukkeltjes op mijn tepelhoven. Daarnaast zijn mijn tepels zelfs een beetje pijnlijk af en toe. Nu ik dit zo typ, krijg ik toch een beetje een akelig gevoel. Ik hoop dat er niets mis is. 
Zijn er hier mensen die echt een bloeding hebben gehad, maar toch zwanger bleken te zijn?
 
 
 
 
Dames, mijn nod is de 14e dus nog 6 daagjes afwachten. 
Heb alleen wel een early test van de action gekocht. Die zou 4days early moeten zijn. Dat is overmorgen en wel heeeel verleidelijk. Doen? Of gewoon wachten tot de 14e?
 
Die early tests zijn heel verleidelijk, maar wat ik begrepen heb niet echt betrouwbaar. Die geven nog wel eens negatief aan als je wel echt zwanger bent. Dat heeft iemand getest (ze was echt zwanger) en over geschreven, weet alleen niet meer waar ik dat hier terug moet vinden xD
Ik heb nog ff te gaan tot nod, maar mijn eisprong is erg vroeg in mn cyclus dus mn vriend kwam met de geniale theorie: als normaal 14 dagen voor je nod je eisprong is, betekent dat dan dat je 14 dagen na je eisprong ook positief zou moeten testen? Ook al is dat bijna een week voor nod.
Ill give it a try this weekend, maar ik ga uit van niks.
Mn tepels doen al pijn als mn vriend er naar wijst en ik vind persoonlijk mn borsten best wat groter aanvoelen (hij ziet het niet).
 
Hoi allemaal,
ik ben nieuw hier maar had toch een vraagje.
Vrijdag is mijn NOD en heb zojuist een vroege test gedaan van de action en die was positief, best een dikke streep al zeg ik het zelf.
eerst super blij maar nu maak ik me zorgen dat ik toch ongesteld wordt vrijdag... 
Iemand ervaring hiermee? 
 
Terug
Bovenaan