NOD augustus 2018

Hoi dames 
ik meld me ook aan vandaag iets meer dan 2 weken overtijd en negatieve testen. wel last van gekke vage klachten. bij de huisarts geweest die wil dat ik volgende NOD afwacht ( 10 augustus) als het dan nog steeds uitblijft terug komen. ronde 4 voor eerste kindje.
 
Hi Meiden, ik ben er ook weer bij, nod op 20 aug. Ik wil deze maand. Ov testen van cb gaan gebruiken. Ik zit te twijfelen tussen die 2 dagen aanheeft en 4 dagen. Iemand tips?
 
Ik meld me ook hier! Vannacht ongesteld geworden. Op naar ronde 7. Eisprong rond 12 augustus dan ben ik lekker op vakantie dus ik hoop geen stress en lekker relax. NOD rond 26 augustus. 
 
Hey Beautygirl, we lopen gezellig gelijk haha. Maar voel me vandaag echt heel raar.. Ik zit dus ook op dag 7 van deze nieuwe cyclus, maar heb allemaal vage steken onderin mn buik. Daarnaast suuuuuper veel afscheiding a la eiwit. Dit heb ik normaal echt nooit in de eerste week.. Vreemd lijf haha. Dit kan echt niet al mn eisprong zijn (die komt meestal rond dag 18 bij mij...)
 
@ananass lopen we weer gelijk! Hier helemaal niks. Ga maandag beginnen met cb ovulatie testen want mijn eisprong is elke maand een beetje anders. Misschien wordt die eindelijk wat korter. 
Ik ben gisteren begonnen in het inNesteling boek! En veel water drinken is belangrijk. Ik moet 3/4 flesjes water drinken per dag. We gaan het zien.
 
 
Van huisarts gehoord dat hcg laag is dus echt niet zwanger ondanks 2,5 week over tijd...
Ook geen andere reden te vinden voor mijn misselijkheid en vermoeide gevoel. 
 
...... 
 
Terug
Bovenaan