NOD augustus 2018

Oooh gefeliciteerd Nicolientje & Celine!! Hopelijk gaat het een mooie zwangerschap worden. 
Hier nog even geduld op brengen.
Gister mijn NOD volgens eigen berekening ivm mn eisprong die iets eerder was (denk ik). 
Morgen officieel nod, als ik de normale menstruatie cyclus aanhou. Dus als het morgen niet doorkomt, mag ik maandag van mezelf gaan testen.
Pfff... Wachten... 
 
Gefeliciteerd zwangere meiden!
@SjaMee We zitten in hetzelfde schuitje.. heb vanochtend ook getest. Kon het niet laten en hartstikke negatief. Het is een early predictor test dus had toch gehoopt op een licht streepje... maar door wat jij allemaal zegt in je bericht krijg ik ook weer een beetje hoop! Dinsdag maar weer testen. 
 
@graafland: spannend zeg!! Wel goed dat je het zo goed kunt volhouden!
@celine: gefeliciteerd! 
@ashley & sjamee: balen! Nog een paar daagjes en dan nog een keertje proberen!??
 
 
 
Hoi,Ik zit met een dilemma waardoor ik helemaal niets meer van mijn lichaam snap. Vorig jaar eind juni een positieve test in mijn handen, helaas half juli een bbz. Dit jaar eind februari een positieve test in mijn handen. Met 6 weken een echo om te kijken of het nu wel in mijn baarmoeder zat, dat was het geval. Met 8 weken weer een echo om het hartje te zien. Helaas niks te zien, kindje was gestopt met groeien. Curretage gehad op 29 maart, 28 april weer ongesteld.Na mijn curretage heb ik cyclussen van 27, 27, 28.Sinds mijn curretage begint op z'n vroegst op dag 23 de viezigheid / oud bloed en dan weet ik dat mijn ongesteldheid eraan komt.Deze maand is raar want ik heb donderdag (dag 22) na mijn vinger erin gedaan te hebben wat roze/rood bloed gehad, heel licht. Verder niks te zien, ook niet met afvegen. Vrijdag (dag 23) ook niks te zien. Totdat ik 's avonds om half 3 op de wc zat en de wc rood kleurde. Geen kramp niks. Vinger erin en kwam eruit alsof ik ongesteld was. Maandverband in gedaan en gaan slapen. Vanmorgen maandverband gecheckt en wat stipjes licht bloed, niet eens druppels te noemen. Met plassen gewoon normaal, met afvegen wat bruinig. Nu net naar de wc geweest en er zit een heel klein beetje bruin in mijn maandverband, plassen gewoon normaal en met afvegen nog wat bruinig, maar lijkt minder dan vannacht.Mijn NOD is 15/16 augustus.Iemand enig idee wat dit kan betekenen? En vooral waarom ik vannacht ineens bloed had?Het lijkt mij niet dat dit mijn ongesteldheid is/was, aangezien ik geen kramp heb gehad.
 
Hallo mama's...
Mijn Nod valt rond 14 augustus en is voor ons ronde 1 nog maar.. hoop het zo maar heb gevoel dat het niet zo is (teveel buikpijn) maar fingers crossed ?
 
Welkom nieuwe dames!
@Jopie Jeetje wat heftig allemaal, hoop voor je dat het nu dan raak is en allemaal goed gaat. T is je gegund. En dat bloedverlies... geen idee. Lijkt me wat veel bloed voor een innesteling maar je weet maar nooit.
@kbtje & @shamee Idd, fingers crossed! ?
@MamavanB Spannend, mijne ook. Ga je dinsdag testen of later? (Of eerder) En dat buikpijn herken ik hier ook. 
 
@ashley & sjamee: hebben jullie klachten/ergens last van? Ik heb wat steken onderin m’n buik, denk ter hoogte van m’n baarmoeder.. ben ontzettend humeurig? wat gevoelige borsten en de aders lopen letterlijk over m’n borsten heen.. moet denk ik de 18e ongesteld worden.. net getest maar negatief? miss nog te vroeg? Heb eigenlijk nooit zo vroeg last van klachten voor de menstruatie
 
Terug
Bovenaan