NOD augustus 2018

kbtje ik heb nergens last van dat is het frustrerende ervan. Heb heel af en toe last van misselijkheid. Had bij de eerste nergens last van dus bij alles wat ik voel denk ik.. oh zal het nu raak zijn? Ik wacht morgen af (NOD) maar tot nu toe geen klachten rondom mijn buik ofzo. Dus ja maakt me ook wel beetje onzeker. Of positief testen of schiet op met de ongesteldheid. 
 
@sjamee: het kan ook zijn dat je helemaal geen klachten hebt? Ik heb juist met de steekjes onderin m’n buik het idee dat het fout boel is?? we wachten gewoon af.. maar heb idd ook hetzelfde, dan laat de menstruatie maar komen!!
 
Wat spannend allemaal dames. Ik hoop voor jullie het beste.
ik zit momenteel even niet zo lekker in mijn vel. Nadat ik een paar dagen alleen bloed bij het afvegen had, is mijn bloeding toch echt doorgebroken. Gisteren werd ik wakker en ging ik naar het toilet en had ik niets meer, alleen echt heel veel slijm aan mijn papiertje. Een paar uur later ging ik weer naar het toilet en opeens had ik weer een dikke klodder bloed met een groot stolsel aan mijn papier. Daarna bijna niets meer, nog een heel klein beetje in mijn maandverband. Vandaag is ook niets meer te zien. Na een dikke week (vorige week vrijdag begon het bloed bij het afvegen) is het bloeden dus gestopt. Ik ben normaal nooit zo lang ongesteld, maar mijn vorige twee cyclussen duurde ook al langer dan normaal, dus ik sta nergens meer van te kijken. 
Aangezien het een vreemde bloeding voor mijn doen was en mijn vorige twee cyclussen veel langer duurde, had ik toch het advies gekregen om een test te doen. Wellicht was het toch iets van een innesteling zei men. Vanmorgen dus maar een test van early predictor gedaan (je zou zes dagen eerder kunnen testen). Helaas was de test helemaal negatief. Precies zoals ik verwacht had.
Wat ik wel vreemd en vervelend vind, is dat ik nog steeds kwaaltjes heb. Mijn tepels en borsten zijn soms erg gevoelig, ik ben soms misselijk, ik heb af en toe zeurende hoofdpijn en ik ben snel moet. Ik heb soms wel eens voor mijn menstruatie kwaaltjes, maar zodra de menstruatie begint, is alles weg. Herkent iemand van jullie kwaaltjes na de menstruatie, maar een negatieve test? 
Normaal valt alle spanning van me af aan het begin van mijn menstruatie, maar deze keer blijf ik maar onrustig. Ik hoop dat jullie tips hebben.
 
Aach Jopie, wat een situatie... helaas durf ik ook geen advies te geven hierin. Het klinkt mij als een beginnende menstruatie. 
Mttm, pff ja niet tof ook zo, je hoopt gewoon met je menstruatie te weten: hop volgende ronde dus. Ik heb het zelf ook 1 maand zo gehad, voor mijn eigen rust een weekje later nog eens getest om (nog een keer) dat negatief te zien. Hielp mij om de knop om te zetten. 
 
Oh en helaas, vandaag toch ook hier weer tampons nodig, dus hup door naar de volgende ronde ?
 
Ashley,
 
Ik denk pas dinsdag idd. Wel vandaag een test gekocht.. durf t ergens ook niet te doen vanwege de buikpijn. Ook ontzettende hoofdpijn en droge ogen maar dan kan ook van komende menstruatie zijn. Ook begreep ik dat je temp 37 moet zijn en de mijne is 36,6-36,8.. dus twijfel enorm !
 
Moet wel zeggen toen ik zwanger was van mijn zoon een test heb gedaan vanwege maagzuur. De echte "kwalen" kwamen wel met 9 weken..
 
Ah dames! Vorig maand regende het positieve testen en nu....wat balen zeg! Ik hoop dat er komen de dagen nog wat tussen zit :)  het is pas de 12de! Hope so! 
En uiteraard voor mezelf maar nogal vroeg om er iets zinnigs over te kunnen zeggen haha. Zit op 4dpo pas. Enige is dat ik miss kleine infectie heb opgelopen. Afscheiding is wat brokkelige wit. Iemand ook weleens? Of is dit geen infectie? Ik dacht miss door het chloor, zeewater en het gesex haha. 
Verder enorm moe en pijnlijke tepels...so far. 
 
Terug
Bovenaan