NOD augustus 2018

Voor de dames met een positieve test: van harte gefeliciteerd!!
Voor de dames die nu ook weer ongesteld zijn een dikke knuffel. Hopelijk de volgende ronde wel raak.
Zelf heb ik vandaag echt weer een down dagje. Gisteravond een neef van mijn vriend op bezoek die sinds een paar maanden een relatie heeft. Die kondigde (uiteraard) aan dat ze in verwachting zijn van een kindje. Ze waren nog maar een half jaar samen en woonden nog niet eens samen, besloten ervoor te gaan en natuurlijk meteen in 1 keer raak. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het ze van harte. Maar ze zitten op dit moment niet echt in de beste situatie voor een kindje en zijn nog maar zo kort samen en hier zijn we al 9 maanden verder met proberen en nog niet gelukt. Dus echt even een baaldagje. Volgende maand ben ik jarig en heb eigenlijk een beetje het idee om, als het dan weer niet raak is, samen met mijn vriend naar de huisarts te gaan om lig is te kijken of ze zijn zaakje willen onderzoeken.
 
Ohh pffditbenik, logisch dat je even in baalmodus terecht komt dan. Gelukkig mag je hier altijd even spuien en je gevoelens even delen. 
 
@citrus, t kan een schimmel zijn, komt soms ook voor na de bevruchting so it could be a good thing maar ik zou daar maar niet op hopen geloof ik. Liever gewoon lekker alles gezond houden down under ;) Ik dacht trwns dat jij uit de lucht zou zijn tijdens je vakantie, haha hopelijk ben je vooral aan het genieten en bijna niet bezig met ons en je mogelijke zwangerschap! 
 
Ik baalde ook wel flink vandaag hoor dat mn menstruatie op gang kwam. Ook net niet lekkere timing: op de verjaardag van mn neefje. Zit je dan met vette buikkrampen vrolijk te lachen. Had al 4 dagen oud bruin verlies gehad maar geen klontjes, stolsels of bloed en mn temperatuur bleef (voor mijn doen) hoog. Ik heb een pre ovu temp van 36,3 en post ovu issie 36,6 en ik bleef die 4 dagen steeds op 36,5. Vanochtend ook nog. Maar mn temp zal dan morgen wel pas gezakt zijn... 
Ben nu maar lekker even gaan liggen om mn lijf de rust geven om bij te tanken van een middagje ‘keep on smiling!’ 
Nieuwe week voor ons, nieuwe kansen! 
 
Oh enne MammavanB je temperatuur is bij iedere vrouw anders. Mijn core temp ligt iets lager dan de standaard. Dus of jou temp 37 moet zijn kun je niet zeggen zonder dat je een maandje het hebt bijgehouden. Misschien is jou core temp ook wel ietsje lager. 
 
Graafland...quilty...haha. 
Maar ben zeker aan het genieten ja :)  soms pak ik even mijn telefoon als ik moe ben om nieuws te lezen en forum te lezen en dan kan ik het soms idd niet laten om wat te posten hihi. 
De vakantie helpt wel enorm hoor, stuk minder mee bezig, overdag de hort op met de kinderen en van ze genieten. 
Goed dat het je wel opvalt! Toch iets teveel dus ;)  ik zal me koest houden. Thx
Ja dacht ik ook, miss schimmel. Gelukkig kan mijn lichaam goed opruimen en heb ik nu weer normale afscheiding. Dat na de bevruchting bevalt me wel wat je zegt haha. Gelukkig is het nu weer rustig, down under. 
He wat balen voor jou zeg! Best rot ja op een verjaardag, je bent heel ergens anders met je hoofd. Fijn dat je even rust kunt nemen. Take care! X
 
Haha van mij mag je hier zoveel zijn als je wiltt citrus, maar het viel me indd wel
op ? Goed te horen dat je ook wel echt volop geniet van de vakantie! 
Wij zijn niet echt van de vakanties, had nu toch wel fijn geweest iets in het vooruitzicht te hebben... Moeten toch nog maar even een weekendje weg plannen, merk wel dat het forum me ook veel bezig houd. Voel ook elke keer teleurstelling als iemand meld dat ze negatief test of menstruatie is begonnen. Wil komende maand toch ook even wat meer rust proberen te pakken en er midner mee bezig te zijn. Ook wel zo tof voor mn man als ik meer oor voor hem heb haha! 
Gelukkig ga ik volgend weekend weer lekker sushi eten en: 100% geen schuldgevoel want dat is zelfs nog voor de eisprong haha! 
 
Hier momenteel druk bezig met ovu testen en nog geen succes. Inmiddels dag 9 beetje vroeg ook nog wel denk ik. Dacht wellicht na de lange cyclus van 56 dagen nu een lekkere korte ?
Mijn man moet nog steeds wennen aan het idee van een eventuele derde. Dat maakt deze poging toch anders dan de vorige twee keer. Hij zou het namelijk prima vinden als het ons nu niet gegund zou zijn, terwijl ik dan wel echt zou balen. Dat maakt dat ik mijn gevoel ook niet echt kan delen thuis dat is wel balen. 
 
Hier momenteel druk bezig met ovu testen en nog geen succes. Inmiddels dag 9 beetje vroeg ook nog wel denk ik. Dacht wellicht na de lange cyclus van 56 dagen nu een lekkere korte ?
Mijn man moet nog steeds wennen aan het idee van een eventuele derde. Dat maakt deze poging toch anders dan de vorige twee keer. Hij zou het namelijk prima vinden als het ons nu niet gegund zou zijn, terwijl ik dan wel echt zou balen. Dat maakt dat ik mijn gevoel ook niet echt kan delen thuis dat is wel balen. 
 
Toch getest omdat ik dan te onrustig ben. Maar gelijk negatief.. nu wachten op mijn menstruatie en dan op naar de volgende ronde.. rond de 14e moet ik het worden.
 
Misschien te vroeg getest maar zwanger is zwanger denk ik zo..
 
 
 
Terug
Bovenaan