NOD augustus 2018

mamavanB dat heb ik hoor. Nog steeds geen ander gevoel en morgen mijn nod. Ben heel erg benieuwd hoe lang het dit keer duurt. Test negatief dus wacht tm woensdag ofzo. Zit nu op dag 37 dus ook best lang vind ik. 
 
Spannend dames, ga voor jullie duimen!??
Ik wacht tot het weekend.. Ik heb altijd een korte cycles, als dan nog niet ongesteld ben is er iets aan de hand?! 
 
Mijn nod is zaterdag. Ik ga er vanuit dat ik ongesteld word. In de vruchtbare dagen 1x gemeenschap gehad. De andere dagen was het ons beiden te warm... er is dus een kleine kans maar ga er niet vanuit.
 
@KBtje Ik voel ook niet heel veel dan net als sjamee ook af en toe misselijkheid en wel heb ik een paar keer een soort ongesteldheids gevoel gehad... 
@mamavanB snap ik helemaal. Toen ik zwanger was van mijn zoon had ik ook last van misselijkheid voordat ik ging testen. Toen testte ik positief en ben 12 week lang kotsmisselijk geweest. En ik zou als ik jou was gewoon dinsdag nog een keertje testen hoor. Je weethet maar nooit. 
 
Ik denk dat ik vrijdag pas ga testen.. met ochtendurine.. gisteren echt te onrustig geweest ervoor ?. Bij mijn eerste zwangerschap was het na 6 rondes raak. Had wel een onregelmarige cyclus en had fors overgewicht. Nu gelukkig een regelmatige cyclus.
 
@chantal2109: kan toch zomaar raja zijn hoor!?
@ashley: bij mij is het net vlagen, de steekjes.. verder blijven m’n borsten wel gevoelig.. en idd dat ongesteld gevoel?
 
 
Terug
Bovenaan