NOD augustus 2018

Had ik gister besloten deze maand niet door te gaan met temperaturen omdat ik zelf vind dat ik er dan zoveel mee bezig ben. (Das zo ongezellig voor hem) Zegt meneer, oh nou het is niet zoveel werk toch? En ik denk dat dat wel handig is om mee door te gaan hoor. Afgelopen maand heb je daarmee toch ook ontdekt dat je ovulatie eerder kwam? 
Hij hoopt toch ook wel dat hij me binnenkort ‘zwanger knuppelt’ zoals hij het liefdevol noemt ?
 
Oow ashley... balen... nja je weet dat je hoop mag houden he... alleen als je menstruatie er écht is ga je door voor de vlg ronde ;-) 
 
Hier de dag van NOD En nog weinig te zien. Houden zo...  woensdag willen wij ook weer testen. Maar ga nu alleen testen van de action kopen pas als die positief is, gebruik ik mijn CB die ook al weken in de kast ligt. 
 
Een knuffel voor alle dames die ongesteld zijn geworden. Op naar de volgende ronde, in september vast raak. Mooie maand om zwanger te worden en een stuk minder warm ook ;)
Ik lees stiekem nog gewoon een beetje mee met jullie. Ik ben inmiddels 8+2 weken zwanger, maar het voelt nog steeds niet helemaal echt.
@Chantal2109: je weet het nooit, bij ons is het ook op die manier gelukt. :D
 
@graafland zie dat jij ook helaas ongesteld bent geworden... Ik dus ook! Balen! Maar gelukkig klopte de ovulatie testen wel in ieder geval en kan ik daar vertrouwen in hebben. 
Hopelijk over een maand beter nieuws! 
 
@graafland zie dat jij ook helaas ongesteld bent geworden... Ik dus ook! Balen! Maar gelukkig klopte de ovulatie testen wel in ieder geval en kan ik daar vertrouwen in hebben. 
Hopelijk over een maand beter nieuws! 
 
Had de 29ste mn ovulatie. Is het dan zo dat je altijd 14 dagen erna ongesteld moet worden? Zou dan gister ongesteld moeten worden maar vandaag nog niks. 
Had gister wel geweest maar negatief... 
 
Terug
Bovenaan